Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie odnośnie tej części jak ona się nazywa bo leci z niej płyn hamulcowy, można ją jakoś naprawić czy nowa? 

 

Do czego służy to gniazdo? Chciałbym sobie założyć gniazdo pod zapalbiczke aby wiatrak zamontować. 

 

 

Czy to jest szyberdach?? Jak tak to jak się go otwiera, bo za Chiny nie idzie do góry 🤔

IMG_20190701_155852.jpg

IMG_20190701_155938.jpg

IMG_20190701_155951.jpg

Opublikowano

Pierwsze zdjecie troche malo wyraziste, wyglada to jak zacisk hamulcowy, pewnie podlega regeneracji, zalezy skad ten plyn wycieka. Na drugim zdjeciu masz gniazdo pradowe, niektore wtyczki od wiatraka maja dzielona wtyczke, jak zdejmiesz przednia czesc to bedzie ci pasowac do tego gniazda. Jesli chcesz miec typowe to wymien lub doloz sobie drugie, zasilanie mozesz pociagnac z tego to bedzie na wspolnym bezpieczniku. Na trzecim zdjeciu to chyba jakies uchwyty do trzymania, na szyber to nie wyglada. 

Opublikowano

pierwsze zdjęcie, uszczelniacze hamulców....

bez problemu dostaniesz i wymienisz te gumowe osłony. Trzeba spuścić olej ze skrzyni poniżej tego poziomu aby wymienić.

Co do szybera - tak jak wyżej kolega napisał masz na pewno przykręcony tak jak u mnie i nie da się tego otwierać.

 

Opublikowano

Robiłeś te uszczelniacze może? Podałbys link bo jak wpisuje w wujka Google to jeszcze są jakieś cylindrów. Więc nie wiem które zamówić 🙆‍♂️

Opublikowano

Odkrecasz nakretki,  zdejmujesz sprezynę. Mieszek uszczelniający wyciagniesz srubokretem jest on po prostu dopasowany i wbity.  

Wczesniej spusc olej z obudowy hamulca poleci pewnie około litra lub mniej

Opublikowano

Co do zdjęcia "szyberdachu" to zastanawiam się czy niektórzy wypowiadający się siedzieli w ogóle w takiej Reni.

pchasz równo w górę i całość uchyla się ok 5-10cm w górę robiąc nawiew na operatora, pociągasz na dół i się zmyka 

Zepsuc to trudno, ale może zardzewieć - to fakt zwłaszcza jak ciągnik pocodzi  z terenów nadmorskich.

Opublikowano

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości

Opublikowano
5 godzin temu, izydor6280 napisał:

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości

Mam 3 sztuki 120-14 ts, 120-14 tx i 133-14 tz na podwórku i w każdej działa tak samo... 

Opublikowano

łożyska zewnętrzne wału kola sa smarowane tawotem, częstą usterką ciagników Renault jest zacieranie sie tego łożyska bo ludzie nie wiedzą że tam trzeba smarować.

Opublikowano

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

Dnia 28.04.2020 o 10:25, krzeniek napisał:

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

 

Opublikowano

mam Reno 110.54 od 10 lat, wczoraj w nocy czytałem wasze wypowiedzi odnoście szyber dachu, i tak sobie myślałem co wy pie*szycie, przecież to się nie otwiera.. dziś trochę mocniej pchnąłem do góry, otworzylo się.... 😂 tak więc 10 lat użytkowania bez świadomości 😜

Opublikowano (edytowane)
Dnia 15.07.2019 o 14:17, zetor6211 napisał:

Albo jakoś schemat bo tego mieszka nie da się ściągnąć jakby był przyklejony 😲

Wyciągnąć stary to nie problem, gorzej nowy założyć, tragedia albo ja nie umiem. Kupiłem w bima za  30pare zł. Ta guma się ścina na tym kołnierzu metalowym, za w czasu na drugim pilnikiem objechałem ciut lżej weszło... (na starych jeden inny od drugiego, ale też na obu guma zjechana...być może ten drugi był bez gumy, czemu oni, to takie ciasne robią...

Macie jakiś patent jak to wbijać...? Samym młotkiem nie mogłem.  Ja dałem na tą śrubę rzymską co wychodzi dużo podkładek dopasowanych do kołnierza mieszka i nakręcałem nakrętką  troszkę (zawsze krzywo) weszło i potem na chama młotkiem dobiłem. Miałem obawy czy nic tam się nie pognie przy dokręcaniu.

Te otwory, to zawsze widziałem (nie przyglądałem się temu bliżej) ale myślałem, że to odpowietrzenie hamulców a nie kalamitki.

Dałem 25razy smarownicą i nigdzie nie wyszedł smar.

Uszczelniacz listwy podnośnika,  to też by trzeba mieć dopasowany ściągacz by to wyjąć.

Mój dach się nie otwiera, w tamtym roku cały rozkręcałem z góry, są dwie wersje jak piszą koledzy wyżej.

 

Edytowane przez Nowy81
Opublikowano
Dnia 18.05.2020 o 20:02, Nowy81 napisał:

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

 

Uszczelniacze długo nie wytrzymały popękały, teraz pytanie to wina materiału uszczelniaczy czy wytartych tulei i wałka? Olej cieknie pęknięciami. Zamiennik producent Alfa 100zł! .

Ponoć to dość nie typowy rozmiar i innych firm nie ma prócz tego tak zwanego oryginału co idzie kupić w necie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v