News
RAFALW

Sprężarka klimatyzacji Renault 155.54

Polecane posty

RAFALW    1

Witam , moje pytanie dotyczy sprężarki klimatyzacji Renault 155.54 a właściwie gniazd diagnostycznych , na sprężarce są napisy SUC oraz DIS , do sprężarki są wkręcone dwa zaworki do napełniania klimy ale niestety z gwintem , mam redukcje kątowe które umożliwią podpięcie się pod stację serwisową niestety nie wiem pod który zaworek podpiąć złącze od niskiego i wysokiego ciśnienia , wszystko działa tylko trzeba dobić czynnika chłodzącego , jeżeli ktoś ma taki traktor z klimą to był bym wdzięczny za informację , pozdrawiam

IMG_20190626_144718.jpg

IMG_20190626_144644.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4
Napisano (edytowany)

kolego wysokie ciśnienie cieńsza rurka czyli HP(DIS) to nie gniazda diagnostyczne tylko porty serwisowe

jaki czynnik dobijasz i na ile kg. jak dobijasz r 134 to trzeba trochę przerobic ten system bo jak nabijesz na ciśnienia to ze sprężarki będzie się lało

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RAFALW    1
1 godzinę temu, RAFALW napisał:

To fabryczna klima , co radził byś zmienić , przerobić ?? Mam czynnik i zestaw do nabijania klimy , chciałem dobić tak jak piszesz na ciśnienie tylko nie wiem ile ma być na niskim i wysokim , czy radził byś raczej podjechać żeby nabili??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1
Dnia 26.06.2019 o 16:39, macherr napisał:

kolego wysokie ciśnienie cieńsza rurka czyli HP(DIS) to nie gniazda diagnostyczne tylko porty serwisowe

jaki czynnik dobijasz i na ile kg. jak dobijasz r 134 to trzeba trochę przerobic ten system bo jak nabijesz na ciśnienia to ze sprężarki będzie się lało

Co radzisz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

A ja mam inne pytanie o sprężarke- od czego będzie pasować? Jestem na 99 % pewny że to sprężarka, tylko od czego dopasować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4
Napisano (edytowany)

w 155.54 były dwa typy zależnie od rocznika starsze na gaz r 12  nowsze na r 134 zobacz na tabliczce sprężarki  powinno pisać na jaki jest gaz jak to sprawdzisz to potem można myśleć co dalej a gazu r 134 powinno być 1 kilogram ale jak nabijesz do starego typu nowszego gazu (r 134 )to nie uzyskasz prawidłowego ciśnienia pracy jak nabijesz na ciśnienia to gaz będzie się rozprężał nie tam gdzie powinien a ze sprężarki będzie lała się woda oczywiście spadnie sprawność układu i można uszkodzić sprężarke aby to działało prawidłowo należało by wymyć układ wymienić oringi filtr  zawór rozprężny i olej a jeżeli chodzi o serwisy klimy to rzadko kto wie jak to zrobić a jak wie to nie chce się mu w to bawić no chyba że już nie ma co robić ale tacy co wiedzą jak to zrobić to na pewno mają zajęcie

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radoslaworzel
      Proszę znawców tematu o opinię, wydaje mi się że coś stuka w silniku. Po zdjęciu miski i pokrywy zaworów nie widać żeby było coś nie tak, podejrzewałem korowód, jakby na jednym garze coś dzwoniło Co to może być? Chyba że te silniki tak chodzą. 
      VID_20191019_120428.mp4
    • Przez Renault85-15TX
      Interesuje mnie jakie posiadacie ciśnienie smarowania silnika. Oczywiście ciśnienie mierzone nie tak że ktoś coś usłyszał albo znajomy znajomego mówił że takie ma być. 
      U mnie występuje wysokie ciśnienie smarowania silnika i po rozmowie z kilkoma użytkownikami ciągników Renault spotkałem się właśnie też z tym że u nich jest też tak wysokie ciśnienie. Na zimnym silniku potrafi na maksymalnych obrotach dobijać nawet do 9atm. Większość osób twierdzi że jednak powinno być dużo mniejsze dlatego postanowiłem się dowiedzieć jak jest w waszych Renówkach o ile ktoś z was mierzył. 
    • Przez Farmer345
      Witam. Mam problem z ciągnikiem Renault Ares 620 mianowicie po skończonej orce ciągnik nie chce jechać ani do przodu ani do tyłu, nie działa przedni napęd i blokada mechanizmu, WOM, oraz wyświetlacz od biegów. Stało się to normalnie podczas postoju na wolnych obrotach.  Sprawdziłem już wszystkie bezpieczniki, oraz przekaźniki i są dobre. Proszę o jakieś podpowiedzi gdzie szukać problemu. 
    • Przez kamilekw1221
      Witam. Zwracam się do was z prośbą... Chodzi o to że gdy zmieniam kierunek rewersem wyskakuje konrolka taka jak pod spodem,zaczyna migać i załącza się bzęczyk i nie wiem co może być przyczyną proszę o pilną pomoc w tej sprawie

    • Przez razmus22
      witajcie , mam problem na zimnym silniku pali sie kontrolka od hydrauliki przeplywo nie ta od filtrow tylko co dokladnie oznacza wyciek z ukladu czy slaby przeplyw, dokladnie kontrolka oznaczona nr 7 pali sie tylko jak jest zimna
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj