Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problemik z cieknącym olejem hydrauliczno-przekładniowym , a mianowicie po wymianie pompy olejowej , filtrów i oleju dosyć mocno "poci się " z pod dekli (pokrywek} filtrów . Podczas wymiany filtrów założyłem nowe oringi na te dekle , ale nie trzymają . Macie jakiś pomysł jak to uszczelnić , skoro oringi nowe a nie uszczelniają?

Dodam jeszcze że zalałem bardziej rzadkim olejem  niż dotychczas był .

Opublikowano

Wymiana oleju była przy okazji wymiany pompy i filtrów , nie wiem jaki był olej wcześniej (ciągnik przyjechał z Irlandii) a Koleś który go sprowadził dolewał do tego "Irlandzkiego" Hipol 80w90 . Po wykręceniu pompy i filtrów to co było w skrzyni nie bardzo przypominało olej .

Ja natomiast zalałem Hipol-6 80w , sugerowałem się opiniami i opisami z forum , zadałem nawet pytanie na forum , ale nie za bardzo dostałem odpowiedzi

Ogólnie wszystko ładnie chodzi (tur z czubatą łychą ziemi na wolnych obrotach bez problemu idzie w górę}, tylko ten wyciek ...

Opublikowano
6 godzin temu, DarekD napisał:

źle dobrałeś oringi skoro z dwóch dekli cieknie .

Oringi przyszły z pompą i filtrami (cały zestaw) , ja nic nie dobierałem sam .

Opublikowano

Zły olej, za wysoka lepkość. 80w90 to w większości przypadków olej przekładniowy kiedy Ty potrzebujesz hydrauliczno-przekładniowy / utto / stou o lepkości zazwyczaj 10w30. Z produktów Orlenowskich może to być Orlen oil agro utto 10w30 czy platinum agro utto 10w30 albo platnium multi utto 10w30.

Opublikowano
22 minuty temu, szymonl napisał:

Zły olej, za wysoka lepkość. 80w90 to w większości przypadków olej przekładniowy kiedy Ty potrzebujesz hydrauliczno-przekładniowy / utto / stou o lepkości zazwyczaj 10w30. Z produktów Orlenowskich może to być Orlen oil agro utto 10w30 czy platinum agro utto 10w30 albo platnium multi utto 10w30.

Pisałem wyżej że zalałem olej Hipol-6  80w hydrauliczno-przekładniowy , a nie 80w90 przekładniowy

Opublikowano

pod dekielkiem filtra ssącego ma być 110x100  ,a w papierowym 100x3 .Smarowaliście oringi przed montażem ? U mnie suchutko  pomimo ,że już parę razy rozbierane ,a oringi za każdym razem nowe

Opublikowano
6 godzin temu, DarekD napisał:

pod dekielkiem filtra ssącego ma być 110x100  ,a w papierowym 100x3 .Smarowaliście oringi przed montażem ? U mnie suchutko  pomimo ,że już parę razy rozbierane ,a oringi za każdym razem nowe

Dzięki za wymiary {nie mogłem nigdzie znaleźć) , oczywiście wszystko składałem przesmarowane olejem . Wkurza mnie już ten przeciek , kapie na wał przedniego napędu i "pięknie" w czasie jazdy smaruje siłą odśrodkową wszystko na około ( cieknie tylko pod ciśnieniem , w czasie pracy). Już mnie korci aby to dodatkowo na silikon poskładać.

Opublikowano
Dnia 25.06.2019 o 18:37, szymonl napisał:

Zły olej, za wysoka lepkość. 80w90 to w większości przypadków olej przekładniowy kiedy Ty potrzebujesz hydrauliczno-przekładniowy / utto / stou o lepkości zazwyczaj 10w30. Z produktów Orlenowskich może to być Orlen oil agro utto 10w30 czy platinum agro utto 10w30 albo platnium multi utto 10w30.

Nie zgadzam się. Instrukcja mówi wyraźnie o oleju 80W. Mojego 10540-ści mam zalanego orlenowskim Hipolem 6 80W i jest tak jak trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v