ursusowski289

Pompa wtryskowa Ursus C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witam, niedawno kupiłem nową pompę wtryskową do 3P, założyłem ją i silnik już nie chce odpalić. Czy możliwe jest że założyłem ją nie tak jak trzeba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANDYS    3246

nie wiem jak w 3p ale w zwykłej 60 nie chciała odpalić to w pompie trzeba było przekręcić o 180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    21

W 3p pompa ma wycięcie i nie można inaczej założyć , trzeba dobrze odpowietrzyć ,na pompie są dwa odpowierzniki na klucz 8 ,odkręć rurki wtryskiwaczy ,zakręć aż pokaże się paliwo i gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Pompka wstępna się odpowietrza pompę aż na odpowietrzniku pojawi się czyste paliwo bez powietrza i jeśli jest wszystko w porządku to powinno pryskać dość długim strumieniem jeśli ledwo się sączy to pompka wstepna do wymiany. Oczywiście zakładam że filtr paliwa wymieniony i czysty bo jak nie to szukaj wiatru w polu co mu tam dolega.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za_q    15

Pytałeś czy mogłeś coś przestawić - jeśli nie ustawiłbyś na kołek ustalający, który wchodzi w wycięcie wałka pompy i dokręcił koło zębate w takim położeniu, to kołek może się wcisnąć i będzie przestawione o 1/3 obrotu. Jakiś czas temu poprawiałem komuś po takim złożeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ale mimo przestawienia pompa by dawała sie odpowietrzyc i podawała paliwo na wtryski (ocZywiście nie w tym czasie i silnik nie bedzie pracował)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Szarpnij go trochę i będzie wiadomo czy to kwestia odpowietrzenia, czy źle ustawiłeś zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DobryxD    1

Mam pytanie na ile dokręcić nakrętki od wtryskiwaczy w 3p. Bo wymieniam uszczelkę pod głowicą i dokręcić na trzy razy 50 potem 75 i 100. A na ile dokręcić wtryskiwacze żeby gwintu nie urwać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Ja dokręcamy zawsze z wyczuciem i jak odpalę silnik to sprawdzam czy nie ucieka kompresja. Jak uciekam to jeszcze ciut dociągam i gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dir    1

Witam. Pacjent ursus 360 3p

Czy aby zdemontować  pompę wtryskową wystarczy odkręcić  3 śruby, które ją trzymają  ,czy trzeba jeszcze odkręcić dekiel od rozrządu i tam odblokować  pompę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89
Dnia 24.06.2019 o 14:29, Za_q napisał:

Pytałeś czy mogłeś coś przestawić - jeśli nie ustawiłbyś na kołek ustalający, który wchodzi w wycięcie wałka pompy i dokręcił koło zębate w takim położeniu, to kołek może się wcisnąć i będzie przestawione o 1/3 obrotu. Jakiś czas temu poprawiałem komuś po takim złożeniu.

Tam chyba śruby nie sa równo rozmieszczone i przy przestawionym kole nie da się przykręcić nawet dwóch a co dopiero trzech śrub (z tego co pamietam, mogę się mylić)

Dnia 2.01.2023 o 16:27, dir napisał:

Witam. Pacjent ursus 360 3p

Czy aby zdemontować  pompę wtryskową wystarczy odkręcić  3 śruby, które ją trzymają  ,czy trzeba jeszcze odkręcić dekiel od rozrządu i tam odblokować  pompę. 

Trzeba odkręcić okienko w pokrywie rozrządu i tam masz trzy śrubki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj