toobek

Listwy podajnika pochyłego Fahr M900

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
toobek    57
Drodzy forumowicze, czy ktoś się orientuje gdzie dostanę nowe listwy podajnika pochyłego do Fahr M900 lub od jakiego innego modelu będą pasować? Przeszukałem internety i nic nie znalazłem. Może ktoś wymieniał i doradzi. Z góry dzięki i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64

Chodzi ci o te drewniane listewki mi w clasie dorabiał stolarz ale się rozlecialy potem oddałem do takiego fachowca starszej daty zrobił mi tyle że nie pamiętam z jakiego drzewa ale jakiegoś smolistego i do tego zagotował je w oleju chodzą do dziś koszt mały a trwałość super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Chodzi mi o te metalowe na dwóch łańcuchach które pobierają materiał z hedera i podają młucarnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

To zwykły kątownik hutniczy z naciętymi zębami. Dorobisz bez problemu, a jak chcesz jak oryginał to szukaj od dużych kombajnów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie, są za krótkie, ponieważ Bizon ma 3 łańcuchy i listwy na przemian. Dobierze od innych zagranicznych, Claas, JD itp, ale zawsze może kupić od Fara 🙂

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Ciężko coś dobrać. Znalazłem w sklepie od jakiegoś JD tylko dłuższe o 3 cm. Cena za sztukę 90 zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

O panie, to poszukaj takiej JAG04-0022

Z claasa za 25 zł średnio szt. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Z claasa jakiegoś. Nie wiem dokładnie jako model. Musiałem tylko 2 dziurki przewiercić. Wymieniłem 4 sztuki i wszystko gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Ja miałem urwane z 6 sztuk i pospawałem. Chodzą już 2 sezon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

mocowania te są elementem łańcucha podajnika pochyłego, najlepiej kup sobie na metry z claasa i wymień, nie spawa się takich elementów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Pospawane tigiem i nie ma z tym żadnego problemu już 2 lata. Pewnie jak ktoś elektrodą posmarka to może wtedy jest ryzyko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Dodałem listwy ślizgowe z claasa i jest ciszej oraz nie wyciera podłogi podajnika. Koszta niewielki, tym bardziej że podłogę wymieniałem 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj