News
toobek

Listwy podajnika pochyłego Fahr M900

Polecane posty

toobek    50
Drodzy forumowicze, czy ktoś się orientuje gdzie dostanę nowe listwy podajnika pochyłego do Fahr M900 lub od jakiego innego modelu będą pasować? Przeszukałem internety i nic nie znalazłem. Może ktoś wymieniał i doradzi. Z góry dzięki i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    49

Chodzi ci o te drewniane listewki mi w clasie dorabiał stolarz ale się rozlecialy potem oddałem do takiego fachowca starszej daty zrobił mi tyle że nie pamiętam z jakiego drzewa ale jakiegoś smolistego i do tego zagotował je w oleju chodzą do dziś koszt mały a trwałość super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    50

Chodzi mi o te metalowe na dwóch łańcuchach które pobierają materiał z hedera i podają młucarnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    359

To zwykły kątownik hutniczy z naciętymi zębami. Dorobisz bez problemu, a jak chcesz jak oryginał to szukaj od dużych kombajnów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    359

Nie, są za krótkie, ponieważ Bizon ma 3 łańcuchy i listwy na przemian. Dobierze od innych zagranicznych, Claas, JD itp, ale zawsze może kupić od Fara 🙂

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    50

Ciężko coś dobrać. Znalazłem w sklepie od jakiegoś JD tylko dłuższe o 3 cm. Cena za sztukę 90 zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    359

O panie, to poszukaj takiej JAG04-0022

Z claasa za 25 zł średnio szt. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    50

Z claasa jakiegoś. Nie wiem dokładnie jako model. Musiałem tylko 2 dziurki przewiercić. Wymieniłem 4 sztuki i wszystko gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    50

Ja miałem urwane z 6 sztuk i pospawałem. Chodzą już 2 sezon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    359

mocowania te są elementem łańcucha podajnika pochyłego, najlepiej kup sobie na metry z claasa i wymień, nie spawa się takich elementów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez toobek
      Witam. Mam pytanie do użytkowników kombajnu Fahr M900. Wczoraj kosiłem pszenicę i mam bardzo dużo kawałków słomy w zbiorniku. Wiatr ustawiony na 5 i nic nie dawał. Dolne sito 11 mm górne otwarte 1/3. Co należało by zrobić żeby nie było tyle słomy. To mój pierwszy sezon z kombajnem dlatego takie pytanie. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
      Dodam jeszcze że na górnych sitach na początku sit bliżej bębna młucącego jest dość dużo słomy. jest pękania między żaluzje. A prawie na całych górnych sitach dużo kłosków które się poblokowały między żaluzjami sita
    • Przez borys1972
      witam wszystkich
      czy może ktoś podrzucić jak uszczelnić wariator fahr m900 i gdzie można kupić części lub gdzie można kupić zamiennik
    • Przez Dwaidko
      Witam
      Byłem dziś oglądać deutz fahr agrotron 120 mk3. Zastanawia mnie dlaczego po przełączeniu obrotów wałka na 1000 występuje zgrzyt i załącza się on bez wciskania przełącznikia od załączania wom.  Po włączeniu dwa albo trzy razy problem nie wystąpił i załączył się za pomocą przełącznikan Ale następnym razem znów wystąpił zgrzyt. Dodam że obroty 540 załączyły się bez zgrzytu. Może wie ktoś co może być przyczyną i jakie są koszty naprawy.
      Pozdrawiam
    • Przez akmaly
      Witam. Posiadam taki kombajn już ładnych parę lat ale mam jeszcze kilka problemów, dodatkowo może ten post pomoże innym w celu optymalnych ustawień swoich maszyn.
      Problem jaki mam to czystość zboża w zbiorniku, wiem że można podkręcić wiatry ale straty będą zbyt duże a nie oto chodzi.
      Teraz konkrety:
      Parametry koszenia:
      1. Pszenica
      - młocarnia - wlot 14, wylot ok 6 (może przycinać ziarna ale nie ma dużo niedomłotów w zbiorniku)
      - sita - górne prawie zamknięte (1 ząbek), dolne 11 okrągle
      - wiatry - ok 4
      - kłosownik - tarka
      - prędkość jazdy w zależności od jakości zboża ale przeważnie (ok 5 ton z h zboża) 2 bez lub z minimalnym przyśpieszeniem
      2. Jęczmień jary
      - młocarnia - wlot 14, wylot ok 6 (może przycinać ziarna ale nie ma dużo niedomłóconych kłosów w zbiorniku), blachy pod klepiskiem
      - sita - górne prawie zamknięte (1 ząbek), dolne 11 okrągle
      - wiatry - ok 3,5 - 3,8
      - kłosownik - tarka
      - prędkość jazdy w zależności od jakości zboża ale przeważnie (ok 4 ton z h zboża) 2 przyśpieszaczem tak w połowie
       
      Problemy:
      - zależnie od zboża ( wilgotne lepiej, suche gorzej i analogicznie czyste gorzej zachwaszczone lepiej) idą do zbiornika niedomłócone kłosy ( jęczmień) i ziarno z plewą ( pszenica)
      - wpadają też krótkie kawałki słomy ( tu raczej moja wina bo za mała szczelina na wylocie, pocięte zboże (oczywiście tak 5 na 100:)) ale jak zwiększę to problem wyżej tylko narasta)
       
      Spostrzeżenia
      - zwiększanie wiatrów tylko nieznacznie zmniejsza ilość niedomłotów za to zwiększa ilość strat z tyłu
      - zwiększenie szczeliny na wylocie zmniejsza ilość pociętego zboża i kawałków słomy ale zwiększa ilość niedomłotów
      - otwarcie sita górnego zwiększa ilość zanieczyszczeń jak wyżej.
       
      Powiem tak, mój kombajn ze mną jako jego operatorem nie jest wirtuozem czystości, znajomy JD 955 ma zdecydowanie lepiej wymłócone. Ojca kolega znowu ma Fahra M1300 ( kierowca SKR i miał kilka sam kombajnów już w życiu) i mówi że Fahr młóci najlepiej, poradził mi abym sobie zregenerował kłosownik więc napawałem łopatki i oszlifowałem ale nie wiem jaka powinna być szczelina miedzy łopatką a tą blachą. Wiem tylko tyle że u mnie niewiele to pomogło.
      W innych markach są kierownice wiatru, w tych maszynach nie ma ale czy to aż tyle daje?
      Sito dolne - Class - owcy w okolicy mówią że musi być sito z podłużnym oczkiem ( tam chyba jest 5,6x50 mm) bo te okrągłe puszczają trochę śmieci.
      Tylna przegroda ta za sitami, jak macie ja wysoko podniesioną, ja zawsze ustawiałem na równo z tymi drutami, teraz mam ok 1 cm wyżej ale raczej bez zmian.
       
      Może ktoś na podstawie opisu podpowie mi co zrobić lepiej lub może popełniam jakiś rażący błąd, przyznam że jestem samoukiem w tej dziedzinie ale coś tam wcześniej miałem wspólnego ( ojciec miał jako jeden z pierwszych na wsi kombajn super Wistula:), teść ma bizona który lepiej czyści niż mój i dlatego ten post:))
    • Przez Ksw512
      Witam potrzebuje instrukcje obsługi/katalog części do kombajnu deutz topliner 4090 hts 1995r. Może być również z mniejszych modeli serii topliner 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj