lszyndlar

Wymiana uszczelki pod głowicą. Moment dokręcania śrub oraz wartość luzu zaworowego w silniku MWM D226-6 (Renault 110.54)

Polecane posty

lszyndlar    0

Witam.

Jak w temacie.

Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą. Więc moje pytania

Jaki powinien być moment dokręcenia śrub na głowicy??

Jakie powinny być luzy zaworowe ??

W jakiej kolejności odkręcać i zakręcać śruby ?? 

Czy można wyciągnąć tylko jedną głowicę (bez potrzeby demontowania kolektora wydechowego z innych głowic aby nie naruszyć uszczelek) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

* Głowice dokręcasz 200-210 Nm 

* ssący 0,20 wydechowy 0,30   

* śruby zaczyna dokręcać się od środka ku zewnątrz. Zacznij sobie dokręcac z siłą np. 50 nm -> 120 -> 210

* żeby było fachowo to zmienia sie wszystkie uszczelki ale wiem że też ludzie zmieniają tylko na tej gdzie się "poci" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Tam sa chyba pojedyncze głowice to dokręcasz na krzyż. Jak uda ci się zdjac bez ściagania kolektorów to śmiało możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lszyndlar    0

Panowie bardzo dziękuję za odpowiedź. 

I tak w tym silniku jest sześć osobnych głowic i pomiędzy dwoma wydostają się spaliny i płyn z chłodnicy. Jeszcze raz dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oglądałem renault 110.54 nie ma sie do czego przyczepić, jedyny feler to poci się olej spod 6 głowicy. Wystarczy wymienić uszczelke czy od razu liczyć planowanie głowicy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj