Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam :)

Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

W pierwszej kolejności sprawdziłem:
-poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
-po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
-następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
-Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
-Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić ! :)

Edytowane przez mastid
Opublikowano

Skoro poprzedniego dnia działala to przez noc ubyło 20L oleju? Jezeli tyle dolałeś żeby pojawił sie poziom w okienku kontrolnym do słabo widze tą pompę...

Opublikowano (edytowane)

Nie zaglądałem wcześniej do tego okienka, bo chodziło wszystko spoko, być może już dnia poprzedniego było minimum... To pompa jest wstanie się tak szybko popsuć jeżeli zabarkuje oleju ??

 

PS: może ktoś posiada i chciałby się podzielić instrukcją obsługi (serwis manual) do tej ładowarki bądź pokrewnych modeli serii LM 4XX

Edytowane przez mastid
Opublikowano

Wszystko wróciło do swojej sprawności i działa bez zarzutu, okazało się że ścieżka przy jednym z przekaźników była trochę pośniedziała i wystarczyło ją "odświeżyć" ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez rolkam72
      Witam. Otoz sytuacja wygląda tak. Jakiś czas temu od wiosny bodajże  na włączonych światłach lekko się żarzyla kontrolka od ładowania ale bez świateł było ok więc jeździłem do tej pory.W piątek podczas orki gdy ciągnik pracował na światłach nagle kontrolka od ładowania przestała się żażyc tylko zaczęła się świecić. Zawiozlem alternator do speca od tych spraw i wymienił mi diodę jakąs. Kontrolka przestała się świecić ładowanie powróciło bez obciążenia wszystko jak najbardziej ok. Po zapaleniu świateł kontrolka znów się zarzy i im więcej i mocniejszych świateł włączę tzn począwszy od mijania po 2 pary halogenow tym więcej się świeci kontrolka. Wychodzi na to że alternator nie doladowuje pod obciążeniem i tu pytanie. Co to może być? Czy to kolejna dioda? Chcę wiedzieć chociaż mniej więcej co to bo zawioze go znów do majstra zapłacę niewiadomą ile to może nie warto i kupię nowy 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v