Polecane posty

misiekadam    1

Cały czas leci pierscień który jest odpowiedzialny za uszczelnienie cisnienia i załączenie wom .

Potrzebny mechanik , olsztyńskie.

Pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    1

Przy załączeniu wom zapala sie kontrolka cisnienia i przełaczją sie półbiegi bo automatycznie spada ciśnienie po zalączeniu wom-u właśnie. 3 razy mechanik wymieniał pierscienie uszczelniające które trafnie zdiagnozował za pierwszym razem ale problem w tym że usterka  wraca. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam, Mam problem z wadliwym czujnikiem od ciśnienia objawia się to w taki sposób że nie pokazuje ciśnienia na wyświetlaczu ciągnika a rzeczywiście ono jest. Czujnik już był wymieniany 3 razy serwis broni się tym że podobno teraz takie czujniki robią ... Odgłos podczas pracy jest nie do wytrzymania teraz zamierzam złożyć reklamację pisemną i niech się główia. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Blusik
      Witam 

      Silnik po remoncie i dotarty na zimny silniku pokazuje 3-4 bary a po rozgrzaniu na wolnych z 0.5-1 bar na obrotach max z 1-1.5 bara olej 15w40 z jasola. 
      Na wiosnę będę wymienić. Czemu takie slabe ciśnienie? Wystarczy doregulowac zawór czy co. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj