jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
matx66    0

Tak też przypuszczałem, w pierwszej głowicy jedna długa szpilka do przykręcenia dodatkowo ucha do podnoszenia silnika ;) Dzięki kolego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Witam!

 

Mam takie pytanie: Czy można do nowej nominalnej tuleji cylindrowej dać stary nominalny tlok oczywiście z nowymi pierścieniami i czy jest mozliwe honowanie cylindrów w c-360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jaki miał by być cel zakładania starego trupa do nowej tulei? 

Nowe tuleje są honowane.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kiedyś robiło się szlify i honowało po nim na nowo. Dziś jest to nieopłacalne. Honowaniem nie da się "uratować" jak to określiłeś. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Czyli zamiast szlifu cylindrów kupna nowych tłokow, pierscieni itp lepiej kupić caly zestaw naprawczy? Dodam tylko, że ciagnik nie będzie dużo pracował w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Lepiej kupić gotowe zestawy. Szlifu nie warto robić. Zakładam że ciągnik kupę lat chodził na wodzie tuleje na bank będą miały wżery. Nie wytrzymają drugiego takiego okresu eksploatacji.

Ile będzie i gdzie pracował w przyszłości nie ma znaczenia. Komplety kupuj.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko i wyłącznie nowe i to nie te najtańsze.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Słyszałem też że lepiej nabić surowe tuleje do bloku i całość dać do warsztatu specjalizującego się w tego typu działaniach gdzie oni to wyszlifują i takie rozwiązanie ma być niby lepsze od nabijania gotowych tulei gdzie przy montażu może dojść do odkształceń

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak ale w silnikach z suchymi tulejami jak np. perkins. Są tak cienkie że nieumiejętne nabijanie je zwichruje. W 60-ce tuleje sa mokre, grube jak diabli. Możesz po nich walić i nic im nie będzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Mam jeszcze pytanie z troche innej beczki: Ile może kosztowac regeneracja pompy wtryskowej w c-360 i jaki jest koszt szlifu wału korbowego oraz osiowania bloku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Mam pytanie czy ta naprawa, wymiana tyczy się jednego cylindra czy wszystkich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wspominał w jednym poście o tłokach. Zakładam że to remont. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    7

Koszt szlifu zależy od tego za którym razem wyjdzie wymiar naprawczy- zarówno na czopach głównych jak i korbowodowych. Ale 200-250 to minimum, na które nie ma się co nastawiać moim zdaniem. 

Po co chcesz osiować blok? 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 
Śląsk, 510 388 391, Warsztat Lazar na fb --> https://www.facebook.com/warsztatlazar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valadin1    38

Mam jeszcze pytanie z troche innej beczki: Ile może kosztowac regeneracja pompy wtryskowej w c-360 i jaki jest koszt szlifu wału korbowego oraz osiowania bloku?

 

Nie wiem jak w c-360 ale regeneracja pompy do 3P minimum 600 zł (oczywiście z tendencją wzrostową) nowa pompa 1 tysiąc 

a samemu można zrobić regeneracje za 300 zł tzn nowa głowica/wałek napędzający/sitko/zaworek itd nowe uszczelnienie. Ciekaw jestem jak wygląda regeneracja w warsztatach ile części idzie nowych a ile zostaje "podleczonych" na jakiś czas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Tylko i wyłącznie nowe i to nie te najtańsze.

 

To co kupować,masz jakieś przykre doświadczenie z tulejami konkretnej firmy?

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinOtna    0

Czyli za regenerację pompy poniżej 500zł nie ma za bardzo na co liczyć jeśli chce żeby 60tka chodziła jak należy. Silnik który chcę remontować będzie miał nowy blok (używany), ponieważ stary pękł między cylindrami i nasuwa się pytanie czy do tego nowego bloku można zastosować podpory wału ze starego silnik jeśli nie były by razem z tym nowym blokiem i czy można do tego nowego bloku wstawić rozrząd ze starego? Wał oczywiście postaram się dać ze starego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Podpory są jedną częścią z blokiem nie można ich zamieniać miejscami ani podbierać z innego silnika. Wałek rozrządu  możesz założyć stary pod warunkiem że nie jest zużyty. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak blok pójdzie do osiowania to nie ma problemu. I tak "nowy" blok radził bym oddać do zakładu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie chcem nowego tematu zaczynać ale mam dość nietypowy problem.Posiadam nowe zestawy z tamtej epoki Tłok selekcja B ,Tuleja Selekcja B pierścienie wszystko mam  brakuje mi tylko panewek oraz regenracji poszczególnych elementów żeby kapitalka przebiegła pomyślnie.Problem stanowią sworznie tłokowe nie chcą wejść w tłok  jakby za duża mialy średnicę.Jak rozpakowałem je w celu badania czy nie ma nalotu rudej przy jednym była kartka, takie kartki się dostawało jakby paragon wyprodukowane w gorzowie  ale typ silnik s-4002 czyli do ursusa c-355 Wychodzi na to że c-355 miały trochę inne sworznie niż do 60-tki.Próbowałem wsadzić na chama trochę wbiłem ale naprawdę opornie szło gdzie normalnie powinny lekko wchodzić  przez młotek więc nie miałem zamiaru ryzykować i wybiłem.Jeśli je założę i nabiorą swojej temperatury  jest ryzyko pęknięcia tłoku.Teraz pytanie czy te sworznie da się uratować zdjąc te dwie setki czy mają trochę inny kształt i nici z tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj