jktuning

Zestawy naprawcze, nowe części do silnika

Polecane posty

balcerek1    92

Podgrzej tłok palnikiem wejdzie ręcznie i nic nie pęknie.Po to ma ciasno osiąść żeby pracował na tulejce korbowodu a nie w tłoku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ale czaisz chłopie że one nie chca praktycznie wchodzić otwór fakt mają ciasno ale nie aż tak po 2 sworzeń tłokowy podczas pracy się obraca i nie wiem czy nię bedzie sie klinował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Sworznie zamrozić tłoki nagrzać i wejdzie pięknie.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dobra jeżeli tak sworznie są takie ciasne że nie chcą wejść na sucho  a jeśli dojdzie do przegrzania silnika to jest ryzyko że mogą pęknąć tłoki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toffik    5

Niekoniecznie peknie.Poprzez wbijanie na chama mozna zowalizowac tlok ktury po osiagnieciu temperatury roboczej moze sie przycierac.Stary patent odwrucic tlok denkiem do dolu wlac troche benzyny podpalic i jak wygasnie mozna skladac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Możesz nawet na gazie w kuchni postawić rękawice spawalnicze wejdzie ręcznie bez młotka i nie pęknie w czasie pracy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Dobra jeżeli tak sworznie są takie ciasne że nie chcą wejść na sucho  a jeśli dojdzie do przegrzania silnika to jest ryzyko że mogą pęknąć tłoki?

To masz tak pracować maszyną żeby jej nie przegrzać.Szybciej pierścienie pękną niż tłoki.

Sworzeń w tłoku ma być na ciasno spasowany,obraca się w tulejce korbowodu.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Akurat nigdy nie przegrzałem nawet wody nie zagotowałem w ciągniku  i mam nadzieje że tak pozostanie 

 

up

 

Miałem dziś więcej wolnego czasu i sprawdziłem metodą co mi doradziliście.Tłok położyłem na kuchenkę elektryczną a sworzeń tłoka do zamrażalnika ,minęło około 10 minut sworzeń wszedł swobodnie  nie ma luzu po prostu pięknie.Dziękuje za porady

 

up

 

Witam.Jak mówiłem  mam nowe zestaw naprawcze do c-360 z czasów produkcji komuny Sprawdzałem wymiary tulei oraz tłoka i spasowanie sworzni tłoków wszystko jak jest najbardziej w porządku Zestaw pochodzi z roku 1987 .Myślałem czy ich nie sprzedać i kupic te zestawy http://allegro.pl/ze...5779367733.html   Co myślicie? Zakładać ze starych zapasów czy z nowych?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Nie ma nad czym się tu zastanawiać zakładaj ze starych zapasów. 

Choć te zestawy Premium Plus to jest najlepszy dostępny zestaw na rynku obecnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Tylko że te zestawy ze starych zapasów nie  są tak dobrze zrobione, czyt. "precyzja i dokładność" jak te nowe dzisiejsze,  mam założone u siebie te premium plus  i silnik chodzi idealnie dużo lepiej niż na tych co wczesniej miałem


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Silnik już wymaga remontu? Z krotoszyn to loteria

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mieto35    2

Co sądzicie o panewkach firmy mahle i pierścienie firmy Prima bo u nas w sklepie takie mają i jeszcze jedno wiecie może z jakim momentem dodciągać panewki na korbowodach .

Edytowano przez mieto35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Co do firm się nie wypowiem bo nawet nie słyszałem o nich lecz jeśli o dokręcanie to zależy o jakim silniku mowa. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Panewki jak i pierścienie możesz brać w ciemno. W panewkach lepsze są tylko BIMET, a pierścienie pierwsza klasa.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9

witam. przymierzam sie do remontu w c360 jakich producentow i sklepy polecacie co do zestawow naprawczych oraz panewek? czy przyokazji remontu warto zastosowac jakies czesci od Zetora? gdzies slyszalem ze pasuja tylko niewiem z ktorego to silnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nie oglądać się za niczym innym,brać zestawy naprawcze mahle z gorzyckim tłokiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9
mahle produkuja tłoki a Biora gorzyckie do Swoich zestawow? zapytam w Gorzycach czy produkuja jeszcze te tloki bo wydaje mi sie ze juz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj