arsz63

Wymiana uszczelki pokrywy zaworów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arsz63    3

Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7953

nie pusci jak nie będziesz szarpał pokrywy i próbował jej podważyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    1327

a w jakim celu musisz tą śrubę wymienić? Niby wszystko gra, a coś jednak nie gra.

musisz to zrobić bardzo szybko, tak szybko żeby uszczelnienie nie zdążyło puścić🤣. Oczywiście żarcik, jest przyklejone ,to samo sie nie odkleji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Panowie pomocy jest coś nie tak , pochodził trochę i znów się poci , a wszystko było zrobione tak jak należy , zauważyłem że jak się rozgrzeje silnik to przestaje się pocic czy jest możliwe żeby ta pokrywa głowicy tzw okular był krzywy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

To w takim razie , jeśli faktycznie to ten sam materiał to bez silikonu powinna trzymać... a moim zdaniem silikon to dziadostwo... lepiej jest już użyć uszczelkę poliuretanową w płynie. Istnieje opcja ,że faktycznie pokrywa krzywa, a poci się na całym obwodzie ,czy w jednym miejscu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Poci się w dwóch miejscach , a może spróbować dać dwie uszczelki ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

to może znaczyć , że albo uszczelka za cieńka i kołki blokują pokrywę , albo źle na nie trafiłeś i zeskrobało trochę aluminium i też blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Dałem dwie uszczelki pod pokrywe głowicy tzw"okukar" i dalej się trochę poci nic nie p9maga co zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

A czy odtłusciłeś rozpuszczalnikiem powierzchnie? Poczekałeś aż wyschnie przed odpaleniem?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Tak odtłuściłem , ciagnik stał całą noc ,więc myślę że to wystarczająco dużo czasu aby wyschlo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Nie wiem co jest nie tak, ale to zawsze się poci.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Uważacie że muszę kupić nową całą tą obudowę glowicy? Mimo 2 uszczelek i silikonu dalej się poci .co z tym fantem zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

sprawdzić jakie są szczeliny bez uszczelki


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

Hej udało mi się uszczelnić ta pokrywę nie cieknie. Jednak szczęście nie trwało długo nalecialo oleju pod te gumki od wtryskow i teraz z pod wtryskow leci olej . Moje pytanie jest takie czy musze te wtryski wykręcić tam wyczyścić ten olej i założyć nowe gumki , czy może poczekać żeby samo ten olej stamtąd wydmuchalo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Psiknij pod gumkę zmywaczem do hamulców i wydmuchaj sprężarką


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arsz63    3

nie podejdzie pod te gumki pistolet 

Edytowano przez arsz63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Jeśli cały czas cieknie , to trzeba wtryski w górę i założyć nowe podkładki uszczelniające pod nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Sławek chyba nie załapał. Zrób jak mówi Zbyszek i nie wyjmuj wtryskiwaczy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rolkam72
      Witam.Otoż uszczelka pod druga glowica puszczala olej w ciezkiej robocie na zewnatrz wiec wymienilem na nowa i tu maly problem.
      Otóż glowica zostala dokrecona delikatnie krzywo wiem ze luz na szpilkach to milimetry ale jest delikatnie krzywo i nie moge uszczelnic jej przy kanale wydechowym ( poprostu tam gdzie jest odchyl nie dochodzi uszczelka za nic w swiecie) jest to doslownie pol milimetra ale troche dmucha.I tu pytanie sprobowac zalozyc nowa uszczelke pod kolektor czy sie nie bawic kupic nowa pod glowice i zrobic jak nalezy?
    • Przez Wojtas974
      Witam, wymieniałem ostatnio pompę wtryskowa.. założyłem po regeneracji i mam dziwne wrażenie że traktor nie osiąga pełnych obrotów. Strasznie wolno wchodzi na wyższe obroty. Jaka może być przyczyną? może to być to że pompa musisz się dopasować i rozchulac sama?
    • Przez Kuba92CASE
      Witam,
      szukam informacji  lub wskazówek na temat wymiany oleju w skrzyni biegów. Jak w teamcie wymiana oleju tyczy się Case Farmall U 115 z 2015 roku.
      Głównie szukam informacjii typu :
      1. Jakich błędów unikac aby skrzynia i rewers działy bez problemów
      2. Czy można manulalnie zerować licznik?
      Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciągnika z tej serii i chciałby podzielić sie doświadczeniam, to z góry dziękuje za wszelką pomoc.
      Pozdrawiam 
      Jakub PP
       
    • Przez Daoran23
      Siema może głupie pytanie ale jak wymienić olej w pompie bertolini opryskiwacz biardzki ciągany 1200l przygladam się i nie widze żadnej śruby czy to jest tak głupio zrobione ze muszę wymontować pompę
    • Przez HubertFarmer
      Witam serdecznie, Otóż sprawa jest następująca . Ciągnik miał bicie na prawą stronę ( jakby felga była krzywa ) po przełożeniu felg ( prawa , na lewą....) bicie nie ustępowało . Po rozkręceniu pochw , oraz zwolnic  okazało się , że  lewa półoś jest wygięta na banan ( na wysokości koła hamulca ). Po założeniu półosi  skręceniu , okazało się że duże koło zębate ( Zwolnicy)  nie chodzi , tak jakby te zęby na półosi były większe i nie daje rady obracać . Podobno wymienia się kompletami ( półoś + koło zębate Zwolnicy) czy to prawda  ? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj