Sadownikx2

Dlaczego reduktor w mechanicznej skrzyni jest niesynchronizowany?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sadownikx2    6

Dlaczego w ciągnikach w skrzyniach mechanicznych reduktor (żółw, człowiek, zająć lub l,m,h) jest niesynchronizowany?

No tak ciężko było dołożyć synchronizatory?

Musieli dziady zaoszczędzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Widać po twoich postach że i na tobie ktoś zaoszczędził.

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6

No bez sensu normalnie.

Przecież nic nie przeszkadza by tam były synchronizatory a tam ich nie ma i nie ma bardzo jak wachlować reduktorem w czasie jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Całkowicie bez sensu, tyle metod zabezpieczenia a tu taki klops

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez node3mer
      Mam problem z moim kombajnem. Pochodzi trochę a potem silnik gaśnie jakby brakowało paliwa. Postoi 10 min i jedzie dalej. Wszystkie przewody i zbiornik paliwa były czyszczone, zmieniony filtr paliwa. Nie wydaje mi się żeby kiepskie paliwo było przyczyną bo było spuszczane z baku i różne próbowane.
      Co jeszcze mogę zrobić?
    • Przez Sadek
      Przeglądając ofertę sklepu natknąłem się na coś takiego : http://www.meskon.pl...0109991.html��i nasuwa mi się pytanie jak to jest połączone w środku chodzi mi głównie o N i PE bo posiadam takie przejściówki , zdjęcia w galerii : http://www.agrofoto....l-z-patyczkami/ i wiem że nie zawsze połączeni jest dobre i trzeba przełączać PE z N a może też tak się zdarzyć że trzeba zmienić połączenie przy odbiorniku aby zadziałało.
       
       
      Wyjaśniło się tylko odbiorniki symetryczne .
    • Przez amisz8
      Witam
      mam problem z wyskakujacym reduktorem jazdy, zdarza sie to zwłaszcza w czasie jazdy pod obciążeniem (orka, transport przyczepy itp), może któryś z kolegów miał podobny problem i mógłby pomóc, zapewne "coś" walnęło w szkrzyni biegów ale przy takim mrozie jakoś nieszczególnie chce mi się tak poóki co zaglądać, proszę o sugestie i podpowiedzi.
      pozdrawiam
    • Przez Fuciu
      Witam mam problem z reduktorem w T25 jak daje wsteczny to chyrczy a ciągnik stoi w miejscu musze podciągnąć lewarek w strone luzu i wtedy da sie cofnąć lecz z ładunkiem już nie da rady i z jazdą do przodu jest podobnie. Koledzy co to może być? I czy da rade to zrobić bez rozpołowienia czy wystarczy samą pokrywe górną sciągnąć?
    • Przez marekkucybala2
      Koledzy posiadam Claasa 98sl i mam problem gdy szybciej chcę jechać młocarnia przerabia, odrzutnik odrzuci i coś się dzieje tam z tyłu, że nie chce zabierać słomy. Nie wiem co to jest, wygląda na to że wytrząsacze nie zabierają jej tak jak powinny, chodź przykręciłem dodatkowo grzebienie i nic nie to dało. A najgorzej jest, wtedy gdy słoma jest lekko wilgna, to wogóle nie mogę ujechać. Potrafi się zapchać zaraz na wytrząsaczach, za odrzutnikiem i muszę ręcznie wybierać słomę bokami. Ale też podczas tego zapychania, jak szybciej jadę zapala mi się czerwona kontrolka, mrugnie tak kilka razy, lekko przystanę, wyrzuci słomę i jadę dalej, ale muszę bardzo wolno jeździć. Napiąłem pasy, jeden wymieniłem na nowy i żadnej poprawy. Czy mogłaby być taka przyczyna: że na wytrząsaczach są zaokrąglone ranty.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj