News

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam serdecznie
Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi

IMG_20190510_154803256.jpg

IMG_20190510_154811440.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    896

I Ty chcesz robić jakieś cuda a pytasz gdzie zasilanie?? marnie to widzę. A pompa, dekiel pompy to choć wiesz gdzie jest?? ot z niego wychodzi zasilanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek183    9

nie posiadam takiego ciągnika ani podobnego ale moim zdaniem patrząc na ten rozdzielacz zasilanie jest z prawej strony 

z lewej gruby to powrót a cienki to"przecieki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    896

żadne przecieki tylko jednym z nich jest zasilany rozdzielacz EHR a drugi to wolny spływ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak wiem, gdzie jest dekiel pompy hydraulicznej. Właśnie z niej wychodzą węże które idą do rozdzielacza. Te z lewej. 

Z kolei ten z prawej idzie do elektrozaworu wałka, blokady, przodka, żółw-zajac 

Pytam Was bo chce być pewny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    159

Kolego coś mylisz strony, @maniek 183 Ci dobrze napisał. Stojąc za ciągnikiem po prawej stronie pojedyńczy wąż (2 zdjęcie) to zasilanie. Po lewej ten grubszy to powrót (1 zdjęcie). Blokada, przodek, żółw/zając nie mają tu z tym nic wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Z góry dziękuję za pomoc;-)

Dziękuję za pomoc;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tez o tym myślałem. Boję się tylko że jak ruszę ten rozdzielacz to zaraz będą problemy z nieszczelnością.

Już miałem problem z kołpakiem jednej z sekcji, która jest dziurawa. Niczym tego się zakleić nie dalo, o spawaniu czy lutowaniu też nie ma mowy bo to stop aluminium z ołowiem. Wytoczyłem tulejkę i nasadziłem na silikon. Jak na razie nie cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Koledzy potrzebuje informacji. 

Podczas demontażu bloczka rozdzielacza EHR urwała mi się żółta złączka (steruje elektrozaworem opuszczania). Poprzedni właściciel miał to prowizorycznie sklejone taśmą

Pytanie czy któryś z kolegów mógłby powiedzieć jak tam idą przewody? Jest niebiesko-zolty i niebiesko-czerwony jeżeli dobrze pamiętam.

Który z tych przewodów ma być od strony pokrywy, a który od zewnątrz. Mile widziane zdjęcie.

 

Drugie pytanie to czy przyłącze od powrotu nad pokrywa po górnej prawej stronie jest takie luźne i się obraca bez oporów? Tak jakby nie było gwintu. Teraz nie wiem czy to normalne czy podczas odkręcania węża zluzowała się jakaś złączka wewnątrz.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Przyłącze ogarnięte 😀 tylko co z tym EHR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj