News
traktorzystaJakub7211

Panowie pomóżcie w wyborze!! Claas Dominator 98s czy New Holland TX 32??

Polecane posty

Witam wszystkich!! Stoję przed trudnym wyborem, Kombajnu. Mam do wyboru claasa dominatora 98 i new Hollanda tx32. Znacie jakieś opinie ,wady i zalety tych kombajnów ?? Tyle co wiem to Claasy z dostępem do części nie ma problemu , ale znowu ten silnik za kabiną i widać dużo spalonych. new Holland znowu gorzej z częściami, I to by było na tyle co wiem o tych kombajnch. Kombajn będzie pracował na powierzchni minimum 30ha wciąż ze stałym wzrostem. Puki co posiadam mdw fortschritt e514 i szczerze nie polecam tego kombajnu


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    495

na 30ha to każdy z nich bedzie mial plaże patrz na stan techniczny maszyny ja z racji ze zawsze mielismy claasy polecam claasa a tym ze ma silnik za kabina to nie widze w tym nic zlego myslisz ze od tego sie pala. dostęp do części i w mojej okolicy łatwiejszy do Claasa i z nowych i używanych. wiec ja bym się nie patrzył na markę tylko na stan wyposażenie i wypracowanie posprawdzac każde podzeapoly NH tez dobre maszyny wydajne nie wiem jak z częściami niby fabryka jest w Płocku. pewnie łożyska pasy uszczelniacze to w każdej większej agromie znajdziesz do większości marek


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24 napisał:

na 30ha to każdy z nich bedzie mial plaże patrz na stan techniczny maszyny ja z racji ze zawsze mielismy claasy polecam claasa a tym ze ma silnik za kabina to nie widze w tym nic zlego myslisz ze od tego sie pala. dostęp do części i w mojej okolicy łatwiejszy do Claasa i z nowych i używanych. wiec ja bym się nie patrzył na markę tylko na stan wyposażenie i wypracowanie posprawdzac każde podzeapoly NH tez dobre maszyny wydajne nie wiem jak z częściami niby fabryka jest w Płocku. pewnie łożyska pasy uszczelniacze to w każdej większej agromie znajdziesz do większości marek

no to według ciebie od czego mogą się palić ? według mnie to silnik w ciasnej dziurze, to i temperatura , kurz i niedopatrzenie i pożar murowany. A z tymi częściami do nh to też tak myślałem , tylko pytanie czy Płock bawił by się w produkcję części do starych maszyn których nie produkował ?


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Matifryd    0

Myślę że większość maszyn pali się z powodu braku przygotowania... A kto przyzna się że nie przygotował maszyny do pracy? Lepiej powiedzieć że kombajn jest źle skonstruowany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matifryd napisał:

Myślę że większość maszyn pali się z powodu braku przygotowania... A kto przyzna się że nie przygotował maszyny do pracy? Lepiej powiedzieć że kombajn jest źle skonstruowany...

w sumie cos w tym jest


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    1091

TX 32 objedzie Claasa z palcem w d... Jeżeli chodzi o wydajność. Ale tak jak kolega napisał bierz to co w lepszym stanie. Ja w przyszłym roku planuje kupić TX32. Wcześniej napalilem się na Claasa ale jak pogadałem z właścicielem (Dominator 108) i NH to zostaje przy TX. Musi być tylko z silnikiem Mercedesa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichyh32    112

Ja mam tx32, w tamtym roku dałem za niego 92tys brutto. Wykosil w tamtym roku około 70 ha zbóż i 80 ha kukurydzy. Miał dwie awarie jedno łożysko w gardzieli a drugie na wytrzęsaczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    495

kolego napewno nie pala sie Claasy dlatego ze maja silnik za kabina to jak pisał kolega wyżej bardziej chodzi o zaniedbania i nieuwagę operatora a dlatego jest dużo spalonych Claasow bo jest zejście części bo więcej używanych Claasow niż NH. Claasa szukaj z silnikem merca. W Claasach z końcówką 8 czyli 78 88 98 108 tam jest jakaś wiązka kabli gdzieś pod silikiem gdzie często gryzonie ja napoczynaja i stad może te pozary gdzies czytalem na forum ale nie wiem czy to prawda. @krzysztof z tego co kojarzę to Ty pracujesz w Anglii opłaca się z tamtad przytargac kombajn czy nie warto bo jak oglądałem to strasznie pordzewiale.


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matifryd    0

Ja miałem szczęście. Sprowadziłem Dominatora 88 z Holandii w stanie idealnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolniczek95    0
Napisano (edytowany)

Miałem claasa i moim zdaniem nie polecam dużo pasków żeby jeden wymienić trzeba kilka spuścić żeby dojść do niego, silnik za kabiną to chyba nie jest dobre rozwiązanie skoro z tego zrezygnowali i poza tym dostęp do tego silnika jest średni, moja opinia jest też taka ze za claasa trzeba więcej dać jak za NH i przeważnie ale to nie jest regułą ze claasy są bardziej wytłuczone, Nh ma mniej pasów i może jest prostszy i tańszy też porównaj sobie ceny poszczególnych części a dostęp dzisiaj jest raczej dobry bo jest internet. Nie chcę jakoś się wymądrzać ale ja postawił bym na NH bo claas wydaje mi sie przereklamowany, a jeśli kupować to ja bym sprowadził z danii kombajn wydaje mi się że tam ludzie nie oszukują i nie szykują maszyn pod sprzedaż 

Edytowano przez Rolniczek95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj