zetor7352

John Deere 2058 Hillmaster - Załączanie hederu

Polecane posty

zetor7352    0

Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7352    0

Jest takie cisnienie ale jak zalacze razem z podnoszeniem hedera .a tak to nawet nie moge wlaczyc mlocarni na duzych obrotach tez nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

sprwadź czujnik ciśnienia przy rozdzielaczu , to chyba on "dobija" ciśnienie w akumulatorze od załączania młocarni i wysypu ziarna , pewności nie mam , ale to on chyba , zamyka elektrozawór przelewowy (ten po przeciwnej stronie mocowania filtra)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7352    0

Czujnik zmieniany był i nic.  Kiedy się go oszuka i pompa pompuje cały czas to działa ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Czyli obiawy jak przy uszkodzonym czujniku ciśnienia . Zawór Y1 nie podnosi ciśnienia bo nic go nie włącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7352    0

To czemu wczoraj jak facet probowal zakladac nowy to tez zle bylo.jak to sprawdzic ten czujnik?dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Bez ciśnienia powinien mieć przejście , po wzroście do 60 bar , powinien się rozłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Sprawdzić możesz , ale najpierw to ten czujnik musi zamknąć zawór Y1 , aby wytworzyć te 60 bar. Sprawdź czy ma przejście bez ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Pomiędzy dwoma pinami powinno być przejście (zwarcie) , tylko dwa piny są potrzebne . Po wzroście ciśnienia brak przejścia . 215 i 299 to oznaczenia przewodów idących do czujnika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

No to nie rozumiem , zwarcie przewodów ręcznie uruchamia cewkę Y1 a zwarcie czujnikiem nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7352    0

I teraz sprobowalem mlocarnie i dzialala pochwili wylaczylo

To ten czujnik raz by dzialal raz nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Jak spadło ciśnienie poniżej 50 bar to czujnik powinien załączyć cewkę Y1 do czasu dobicia ciśnienia do 60 bar . A cewki Y22 i Y23 powinny być włączone cały czas jak jest włączona młocarnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7352    0

Teraz znowu nie dziala.wtym czujniku jest taka srubka i jak proobuje krecic to rusza napinaczem ale zalaczyc nie moze.

Cewki zalaczone obie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj