Polecane posty

MfKrystian    1

Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może w tym temacie znajdziesz jakieś podpowiedzi dla siebie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 godziny temu, MfKrystian napisał:

elektrozawór jest zacięty

jak stary wirus

22 minuty temu, MfKrystian napisał:

jak go odblokować w ropę włożyć

jest z gównolitu, blokuje się, bo jest już wytarty i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    124

rozebrać elektrozawór dokładnie na części, da się to rozkręcić jeszcze. a nie wlałeś jakiegoś syf oleju bo od tego mogą się zacinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MfKrystian    1

Witam powracam znowu rozebralem rozkrecilem i wyczyscilem ten elektrozawor i nadal nie dziala Btw wczoraj kabelek z napieciem dotknal metalu zrobil sie goracy i pozniej juz nie bylo napiecia na nim I od  teraz EHR nie działa półbiegi nie działają Blokada  nie działa napęd nie dziala I ten Wom nie działa oraz przełączanie zając żółw nie działa Oraz Komputerek datatronic nie działa co się tam stało spaliło się coś czy co Bezpieczniki wszystkie całe są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Tak.. na nad akumulatorem.. ale z drugiej strony nie tykaj się tego bo już strat narobiłeś na kilka tys zależnie kto zacznie teraz naprawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MfKrystian    1

Witam ponownie :)  Komputerek się nie  spalił tylko coś innego był elektromechanik naprawił i wszystko działa jak należy za 150 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

    • Przez misiekbz2
      Panowie mam taki problem że jak włącze wom pochodzi chwile pod obciążeniem i wałek przestaje pracować i pompa, dzwignia zostaje w tym samym miejscu na włączonym i słychać taki zgrzyt jak przy włączaniu wałka, gdy wcine sprzegło i wyłącze i włącze dzwignia znowu działa chwile i to samo. Ktoś cos miał podobnego?
    • Przez Arek
      Wymieniłem simering na nowy silikonowy i niestety olej nadal przecieka, wałek ma już wyżłobienie pod uszczelniaczem. Da się jakoś temu zaradzić oprócz wymiany całego wałka ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj