tadzik332

spada z obrotów i nie reaguje na gaz

Polecane posty

tadzik332    27
witam mam taki problem w władimircu że podczas pracy jade i nagle schodzi z obrotów i nie reaguje na gaz i muszę go zgasic, jak zgasze to odpala od strzała i znowu po chwili ten sam problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    1385

Zawieź pompę do regeneracji bo nic innego nie zrobisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    189

sprawdź zasilanie od zbiornika do pompy. tak jakby zassać paliwa nie mógł


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tadzik332    27

kubaguzik -tam już sprawdzałem i jest dobrze artur125 - filtr czyszczony z 25 MTG temu to już by się przypchał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    12

Wyczyść wylot od zbiornika i przewody do filtra. Kiedyś w 3514 było podobnie i ciągle się zapowietrzal i podobne były objawy. Na wyjściu od baku było tyle syfu że sam się dziwilem skąd to jest. Jeśli nie pomoże to pompę na stół 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzik332    27

tam patrzyłem na samym początku ale tam czysto . może to i pompa bo na początku żadko tak się robiło a pod koniec roboty to co chwile praktycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    15
miałem już 2 takie przypadki we władku raz była zasyfiona dysza od przelewu na filtrach paliwa musiałem ją wymienić bo sie gwint przekręcić, a drugi raz ciągnął powietrze z odstojnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    15
a i jeszcze jedno zamien wężyk od przelewu na przeźroczysty i bedziesz widział gdzie ciągnie powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    15
a i jeszcze jedno zamien wężyk od przelewu na przeźroczysty i bedziesz widział gdzie ciągnie powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1340

U mnie przeczyszczenie odstojnika,rurki co ciągnie paliwo z baku i przewodów do odstojnika pomogło.Jak nigdy przewód nie czyściłeś to czas i pora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paspartou    45

u mnie była taka sytuacja że przeźroczysty wężyk był pęknięty z drugiej strony, tak że nie było widać i na wstecznym się nic nie działo, chodził tak jak zwykle 😃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzik332    27

panowie najprawdopodobniej problem tkwił w filarach paliwowych poniewasz bez filtrów nie ma takiego problemu. muszę założyć inne filtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    173

W filtrach jest ciśnienie więc nie może tamtędy ciągnąc powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzik332    27

Paspartou właśnie po założeniu nowych filtrów zaczol się problem a jak teraz wyrzuciłem je to bez nich chodzi dobrze czyli właśnie muszę założyć inne filtry teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mikro
      Witam mam problem z podnośnikiem... stojąc dziś na światłach podnośnik opadł mi musiałem go jeszcze raz podnieść gdy za jechałem do domu podnośnik nie chce o paść a podnosi normalnie ktoś wie czego to przyczyna ?
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez mf21
      Witam posiadam przyczepę Autosan D47 .Dzisiaj załadowaliśmy na nią gruz podpieliśmy pod MF 3070 i zaczeliśmy kiprować no to wiadomo gaz i kiper no to zaczyna kiprować dojdzie tak mniej więcej do połowy i się zatrzymuje ,myśleliśmy że to wada ciągnika więc podczepiliśmy pod 60-tke na szybko złącze i to samo i nie potrzebnie teraz zmieszaliśmy olej ale jaka może być tego przyczyna? A i dodam do tego że jeszcze w grudniu 2018 z bukowym drzewem dobrze naładowanym szło kiprowanie do samego końca.;Proszę może o podanie przyczyn,mieliście może tak?
    • Przez Darek1337
      Witam wszystkich serdecznie
       
      Zakupiłem zetora 5211 w super stanie, do drobnych prac polowych. Nie jestem jakimś gospodarzem, ale potrzebny mi jest i to do lasu i koło domu. 
       
      Jak już się z nim zapoznałem w 95% tak do tej pory nie jestem w stanie rozgryźć 2 rzeczy.
       
      Mianowicie, pod siedzeniem ( nad grzybkiem włączania blokady) jest mała plastikowa wajcha, nie mam pojęcia do czego służy ale mam wrażenie że ma związek z hydrauliką aczkolwiek nie wyczułem żeby po przekręcaniu dawała jakiś efekt. 
      Kolejną rzeczą jest wajcha tuż obok wajchy podnośnika i pompy hydraulicznej. Jest praktycznie pod siedzeniem. Nie ma żadnych oznaczeń, ale znalazłem że tam powinna być jakaś regulacja siłowa czy coś takiego, była i jest ustawiona w pozycji środkowej. 
       
      Czy mógłby mi ktoś to dokładnie wytłumaczyć do czego to służy kiedy tego używać a kiedy nie ? 
       
      Dziękuję za pomoc
    • Przez Skroll123
      Witam mam problem z moim silnikiem ponieważ nie mam jak ustawić kąta wtrysku ponieważ go niechcący go przedstawiłem. Problem polega na tym że nie mam oznaczenia GMP na kole zamachowym da się to jakoś inaczej ustawić lub zaznaczyć? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.