Baumax

Rozbudowa hydrauliki zetor crystal 8045

Polecane posty

Baumax    0

Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć dodatkowy rozdzielacz, gdzie mogę się wpiąć na oryginalnym rozdzielaczu, gdzie zasilanie a gdzie powrót 

Screenshot_20190410-172307.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja Ci powiem jak to mądrze i tanio zrobić.

Kupujesz rozdzielacz  ile tam sekcyjny chcesz i wpinasz go między pompę a plecak. Ot cała konstrukcja. Ja mam tak tura podpiętego i jest wszystko ok. Czyli do wejścia w rozdzielaczu P ( power) wpinasz wąż od pompy a do wyjścia T ( tank ) podpinasz plecak czyli tego węża co leciał z pompy na tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baumax    0

A w którym miejscu wchodzi zasilanie plecaka? Bo powrót jest z tyłu a zasilanie z pompy? Bo nie wiem w którym miejscu wpiąć się z trójnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
46 minut temu, gustaww napisał:

Ja Ci powiem jak to mądrze i tanio zrobić.

Kupujesz rozdzielacz  ile tam sekcyjny chcesz i wpinasz go między pompę a plecak. Ot cała konstrukcja. Ja mam tak tura podpiętego i jest wszystko ok. Czyli do wejścia w rozdzielaczu P ( power) wpinasz wąż od pompy a do wyjścia T ( tank ) podpinasz plecak czyli tego węża co leciał z pompy na tył.

tylko jak działa tur w chwili gdy korzystasz z podnośnika?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vailus    10

Przyłączam się do pytania kolegi. W takim samym ciągniku chce rozbudować hydraulike na tur i może dołożyć jedno dodatkowe wyjście. W którym miejscu się wpiac żeby można było korzystać z fabrycznego rozdzielacza niezależnie od tego dolozonego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Do korzystania z dwóch wyjść to jest za słaba pompa. 

W chwili korzystania z tura  nie używam tylnej hydrauliki bo nie mam dwóch rąk. nawet jak dżojem chcę dwie czynności na raz zrobić to ciśnienie rozbija się na dwie sekcje i wszystko działa tyle że wolniej.  Rozdzielacz może być i 6 sekcyjny( 3 pary na tura i 3 pary na tył). 

Przed chwilą, Nikita_Bennet napisał:

tylko jak działa tur w chwili gdy korzystasz z podnośnika?

nie ma problemu, podnosi tyle że wolniej bo ciśnienie rozbija się  na dwie sekcje. Rozdzielacz tura sam w sobie ma mniejszy przepływ niż pompa pompuje i nadmiar oleju leci na tylny plecak. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć.

Przed chwilą, Baumax napisał:

A w którym miejscu wchodzi zasilanie plecaka? Bo powrót jest z tyłu a zasilanie z pompy? Bo nie wiem w którym miejscu wpiąć się z trójnikiem 

Absolutnie żaden trójnik, olej ma przepływać przez dodatkowy rozdzielacz. Zasilanie pompa ma z obudowy skrzyni , w pompie masz wyjście P ( power ) innego nie ma.  i z tego wyjścia ma iść wąż do rozdzielacza dodatkowego, wąż wychodzący z rozdzielacza dodatkowego idzie to tyłu po lewej stronie nad zwolnicą od boku( to jest zasilanie plecaka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    416

Dokładnie tak jak @gustaww napisał, z pompy na dodatkowy rozdzielacz a z niego do plecaka i jest bajka ;-) Ja tez tak mam podłączony rozdzielacz i jest to najszybszy i najtańszy sposób podłączenia dodatkowego rozdzielacza. I teraz to oczywiscie rozdzielacz od tura ma pierwszeństwo przed podnośnikiem ale jak dla mnie to akurat zaleta. Polecam ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
12 godzin temu, gustaww napisał:

W chwili korzystania z tura  nie używam tylnej hydrauliki bo nie mam dwóch rąk. nawet jak dżojem chcę dwie czynności na raz zrobić to ciśnienie rozbija się na dwie sekcje i wszystko działa tyle że wolniej.  Rozdzielacz może być i 6 sekcyjny( 3 pary na tura i 3 pary na tył). 

mam z tyłu pług jako balast, chce podnieść tonę turem i jak podnoszę turem tę tonę np bigbag to co się dzieje w chwili gdy zacznę jednocześnie podnosić pług??


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    416

a po co masz jednocześnie podnosić tura i pług? Nie widzę takiej potrzeby więc nie ma co kombinować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

chodzi mi o to czy podnosząc coś turem i podnośnikiem nie popcha oleju tam gdzie będzie miał lżej czyli na pług zamiast na TURa?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nawet w jd jak uzyjez tura to zatrzyma się podnośnik.. Wiec tu nie ma problemu bo to nie musi działać na raz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

akurat w JD chyba działał wolniej ;)
No i tam wstawiacie chyba jakiś trójnik z zaworem żeby nie cofało oleju? W sensie próbuję podnieść obie strony a jedna ma za ciężko to olej pójdzie w drugą stronę?

 

Ja miałem nowszy typ plecaka z otworem z przodu i tam sie podpiąłęm. Wszystko śmiga jak należy bez kombinacji z pompą. Jedynie co to muszę pomyśleć nad dodatkowym chłodzeniem ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam 5r z turem i wszystko w oryginale. Jak nacisne podnoszenie agregatu z tyłu i zaraz chce podnieść tur na uwrociu wyżej, to zatrzymuje podnośnik z tyłu i nie działa to na raz tak jak twierdzisz bo nie ma takiej potrzeby w robocie i tyle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

a jak jest np gdy masz podpięty rcw czyli silnik olejowy i jadąc podniesiesz TURa?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie używam silnika olejowego. Wypytujesz tutaj o skrajne przypadki,  ale piszę Ci że wszystko zwolni  działanie. Czyli tur wolniej do góry  i silnik mniejsze obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    416
Nikita_Bennet napisał:

akurat w JD chyba działał wolniej  No i tam wstawiacie chyba jakiś trójnik z zaworem żeby nie cofało oleju? W sensie próbuję podnieść obie strony a jedna ma za ciężko to olej pójdzie w drugą stronę?   Ja miałem nowszy typ plecaka z otworem z przodu i tam sie podpiąłęm. Wszystko śmiga jak należy bez kombinacji z pompą.

Tutaj nie ma żadnych kombinacji z pompą, to jest po prostu podłączenie szeregowe rozdzielaczy ;-) Wystarczy węże przełożyć i tyle ;-) Szybciej niż wpinać się w plecak z przodu. I gdzie byś się nie podpiął to tur i podnośnik razem nie będą pracować równocześnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj