Arasowsky

Władymirec T25 - wyrzuca olej pompą przy podnoszeniu jedną sekcją

Polecane posty

Arasowsky    1

Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Określenie "w okolicy pompy" jest mało precyzyjne. Jeśli leje się tylko przy używaniu dźwigni od podnośnika to pewnie nieszczelność jest gdzieś na rurce od podnoszenia. Może wystarczy dokręcić rurkę przy rozdzielaczu. Często też w T25 przecierają się rurki jak są źle ułożone. Może olej wycieka gdzieś wyżej i spływa na pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Zrobiłem zdjęcie skąd leci. Między tym srebrnym króćcem a obudową pompy. Przynajmniej tak się wydaje, bo wyciek jest z tyłu.

56615085_2163039277075334_1038633210839302144_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matisz    121

Spusc olej, odkrec ten króciec, miedzy nim a pompa jest oring, pewnie sie wygniotł i nie uszczelnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matisz    121
mani51    373

Na tym dolnym króćcu nie ma ciśnienia bo tamtędy pompa zasysa olej. Jak by tam była nieszczelność to kapało by na wyłączonej pompie a na włączonej zasysało by powietrze i pieniłby się bardzo olej w zbiorniku. Raczej leje się z górnego i spływa po pompie. Albo jeszcze wyżej i płynie po rurce. Wytrzyj wszystko do sucha i niech ktoś podnosi a Ty obserwuj. Jeśli wymiana oringu nie pomoże to trzeba zmienic króciec bo ten już może nie dolegać dobrze. U mnie tak było. Co chwilę nowy oring i zaraz się lało. Założyłem nowy króciec i kilka lat spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Dzisiaj zrobiłem właśnie tak jak napisałeś i faktycznie, leci z górnego króćca. To chyba zdecyduje się na kupno całego nowego króćca, skoro oringi nie wytrzymują długo. Dam znać po robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matisz    121

U mnie tez tak było, wyciekow nigdzie nie było widac i olej sie pienił, pompa nieszczelna i zaciaga gdzies powietrze, po wymianie pompy problem ustał. Jak zdecydujesz sie na wymiane to wymien sb od razu na ta 16l, roznica w podnoszeniu niebo a ziemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiu84    1

Ja pompę wymieniałem rok temu kupiłem nsz 10 i było wszystko dobrze . Muszę rozkręcić tę pompę i zobaczyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Wymieniony króciec górny i wycieków brak. Stary pierścień był dosłownie zmiażdżony. Dzięki Panowie za pomoc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez lukasz248
      Jaki olej lać do hydrauliki w koparce zbudowanej na jumz? Gdzieś wyczytałem, że w przednie pompy powinny być zasilane olejem silnikowym.? I jeszcze jedno pytanie, gdzie w skrzyni znajduje się korek kontrolny poziomu oleju? 
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj