grzech9931

John Deere 4050- Hydraulika nie działa po postoju

Polecane posty

grzech9931    0

Witam,

Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 

Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...

Co mogę zrobić? ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

Model pokrewny do 3030 czyli zapowietrzenie układu, lub pompa główna nie daje ciśnienia na małych obrotach,


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutekrb    5

W załączniku co prawda z innej wersji, ale najważniejsze to ten siatkowy na dole CHARGE PUMP SUCTION SCREEN, jak jest zabity to nie podaje oleju do pierwszej pompy tej wewnątrz skrzyni.

Warto sprawdzić w katalogu części, czy nie pojawił się inny numer filtra

https://partscatalog.deere.com/jdrc/

filtry4050.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzech9931    0

Ten filtr też był właśnie wymieniany na zaworze zwrotnym Return Oil Manifold Screen... A ten filtr nie jest na dole tylko rurką z dołu zbiornika idzie na ten zawór do góry na to: (oznaczony filtr 33 (chyba, że jest jeszcze gdzieś inny?)

image.png.ce7f7be06ed7c24bfa3f1e38864ed000.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutekrb    5

ten 33 to filtr powrotu R27173, bez znaczenia dla pracy pompy, bo jest bypass i jak będzie zabity olej pójdzie i tak powrotem.

Jeśli masz skrzynie QR to pozycja 25, jeśli PS to pozycja 11. Ta siatka metalowa lub z materiału (do wyboru, czyli chodzi o te o numerach R53169 (Nylon)
AR26375 (steel) one są w katalogu przetłumaczone jako ekran) jeśli jest zabita tak ogranicza przepływ, że do pompy olej nie dociera.

Dodatkowo masz filtry na skrzyni tez zależnie czy jest QR czy PS jest jeden albo dwa filtry i tam jest mega rozwiązanie filtry przeznaczone do płukania, jeśli te zasysające masz zawalone syfem a są, to trzeba wstawić na skrzynie te do płukania zrobić z 50godzin, wywalić wszystko zalać nowym olejem nowe filtry i spokój do kolejnej wymiany.

filter4050.jpg

filter4050_2.jpg

filter4050QR_2.jpg

filtr11.jpg

filtr25.jpg

Edytowano przez ziutekrb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

Czy na wolnych obrotach ta pompa główna z przodu głośno pracuje? jeżeli na wysokich obrotach jest ok. to wina leży z przodu, naprawdę nie ma co się tu doszukiwać magii.


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj