grom4444

Wskaznik temperatury ZETOR 8045/8011

Polecane posty

grom4444    0

Witam. proszę o pomoc w podłaczeniu wskaznika temp. wskaznik jest oryginalny, ale sprawdzałem bezposrednio na akumulatorze to sie wzbudza na maksa. podłaczyłem przewod z czujnika i przwód od bezpiecznika z prądem i nic sie nie dzieje po rozgrzaniu silnika. jak to nalezy prawidłowo podłaczyć??? może ktoś ma jakis schemacik?? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo nie długo czas jechać do roboty a bez wskażnika to trochę nie bardzo

Edytowano przez grom4444

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Bo to trzeba podłączyć plus, przewód od czujnika i podłączyć masę. Bo właśnie jak idzie na maksa to albo nie ma masy albo brak sygnału z czujnika. I  jesli wymieniałeś tylko jedna część tzn zegar albo czujnik to jak możesz to zmierz temp cieczy chłodnicy żeby porównać czy dobrze pokazuje bo są różne czujniki i czasami mogą zawyżać na zegarze albo zaniżać.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemas97    0

Witam także zmieniam wskaźnik temperatury wody i jak to dobrze podłączyć  co gdzie podłączyć pomozecie20190424_205002.thumb.jpg.095ecfa80c4d5ad742f5f23809131c5f.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

masa, zasilanie , sygnal z czujnika. na zdjeciu za bardzo nie widac ale masa pod zacisk minus zasilanie pod +12v a pod ten trzeci prewod od czujnika, a jesli nie ma oznaczen to metoda prob i bledow.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

bo S to pewnie sygnal z czujnika, a masa zwykle jest takim znaczkiem oznaczona


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gacuseks
      Witam
      Koledzy mam pytanie związane z wymianą wskaźnika obrotów silnika-licznika mth. Posiadam Bizona z 1989r. od nowości i w ubiegłym sezonie wskaźnik i licznik zaczęły szwankować, tzn. nie pokazywały swoich danych, jak się stuknęło w szybkę to potrafi załapać i działa jedno i drugie. Postanowiłem zakupić nowy wskaźnik/licznik, ale z mth nie analogowymi tylko wyświetlaczem elektronicznym(jest tańszy). Problem jest taki, że stary jest 4 pinowy, a nowy ma 3 piny. Sprzedawca mówi, że da się podpiąć, ale jak. Faktycznie mało gdzie można nabyć ze wskaźnikiem mth analogowym, sprzedają tylko elektronicznie. Może ktoś wie jak podpiąć, co zmienić, żeby działało. Jak podpinam obecnie ten nowy to świecą się mth, ale obr silnika nie pokazuje.
      Pozdrawiam.
    • Przez piterwx2
      Witam jak podłączyć ten wskaźnik czyli ,które to masa a ,które to czujnik. Są dwa wyjścia T, B i +
    • Przez Drak1988
      Witam, przenoszę temat (dubluję, ponieważ zamieściłem go nie w tym dziale, a niestety sam nie mogę tematu przenieść)
       
      Witam serdecznie kolegów.
      Ww moim JD6100 mam następujący problem. Po pewnym czasie zaczął mi szwankować wskaźnik paliwa, aż w końcu przestał zupełnie wskazywać poziom. Prawdopodobnie od początku jak go kupiłem, nie działała pompka paliwa, ale nie jest to pewne, w tej chwili nie działa. Pomyślałem, że pewnie do wymiany wskaźnik + pompka, jednak po zdjęciu dekielka i dostaniu się do złączki od pompki/wskaźnika (złączka 3pin) i pomiarze napięć okazuje się, że na jałowo (po przekręceniu kluczyka) na pompce mam napięcie około 7V zamiast 12. Szukając dalej, udało mi się ustalić, że po przekręceniu kluczyka nie załącza się przekaźnik odpowiedzialny za pompkę paliwa. Na styku przekaźnika jest napięcie 12V (na cewce brak), myślałem, żeby zewrzeć przekaźnik na próbę jakimś drutem, ale nie wiem czy jest to dobry pomysł bo być może jakiś układ nie pozwala na załączenie się przekaźnika bo wykrywa awarię i po takim zwarciu może być więcej szkody niż pożytku.
       
      Teraz 2 pytania:
      1. W którym momencie powinna załączać się pompka paliwa, czy zawsze po przekręceniu kluczyka, czy tylko po spadku ciśnienia w przewodach paliwowych?
      2. Czy miernik poziomu paliwa (pływak itd) potrzebują zasilania do wskazywania poziomu? Sprawdzałem rezystancje między pinami przy różnych poziomach paliwa i w sumie nie zauważyłem znacznych zmian (max 0.7ohm i to w sumie dość losowo, co bardziej wskazywało na znaczny błąd pomiaru).
       
      Dodam, że po przekręceniu kluczyka, wskazówka wskaźnika paliwa przechodzi z położenia spoczynkowego (poniżej czerwonego pola), na jego początek, więc chyba sam wskaźnik jest OK. Dzisiaj chciałem rozebrać skrzynkę z przekaźnikami i bezpiecznikami, jednak ilość kabli jaka tam dochodzi mnie przeraziła i chwilowo nic nie ruszałem.
       
      PS: Czy po przekręceniu kluczyka do pozycji tzw zapłonu powinna migać żółta kontrolka z wykrzyknikiem? (kontrolka ta gaśnie po odpaleniu ciągnika).
       
      PS2: Przez pomyłkę chyba nie ten dział, jeśli to możliwe to proszę o przeniesienie do głównego działu Ciągniki rolnicze -> John Deere (bo chyba ten będzie najodpowiedniejszy)
       
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez daniello7745
      Pytanie od "świeżego" użytkownika Fendt'a. Gdzie znajdę złącze przewodów elektroniki "E"? W instrukcji, którą posiadam, opisane są konkretne piny, ale nie wiem, gdzie szukać tego złącza. Potrzebuję tego do sprawdzenia ciągłości przewodów od czujnika poziomu paliwa, ponieważ wskaźnik "pływa" od max do min. 
    • Przez arektom
      witam. ostatnio zniknęły mi z wyswietlacza wskazniki temperatury i paliwa. pokazuje caly czas rezerwe. mial ktoś taki problem? zapomnialem dodac ze to ares 715
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj