kazlab1

jaka najlepsza firma przyczep?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kazlab1    1

mam zamiar kupić przyczepę 2x11tonową ładowność. Oglądałem fliegla i co jeszcze z nim konkuruje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt    0

z flieglem może konkurować jedynie joskin lub strattuman, a nie lepiej coś polskiego przecież są niewiele gorsze ,a i polską gospodarkę napędzisz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    27

ja ostatnio oglądałem szczegółowo wieltona i na prawdę byłem pod wrażeniem wykonania, myślę że godna polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki    30

wielton znajomi mają przyczepy tej marki bardzo je chwalą


Zetor 7340 + tur MetalFach
Zetor 5320
URSUS c-330 + tur1
3 konie na 35ha ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rumun96    0

każdy pisze o wieltonie ale może lepiej trochę dołożyć i kupić coś zachodniego np. joskina albo fliegla ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonlove    1

No ale sam zobacz Wielton jest solidnie wykonany ja przyczep zachodnich nie kupuję tylko polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja bym stawiał na Pronara bo wiem jak przyczepy z Narwi są produkowane. Została mi zdradzona tajemnica produkcji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Przywożą zachodnią przyczepę zrywają napisy żeby pracownicy nie widzieli jakiego to producenta(i tak większość wie) i sami kopiują wszystko tak samo robią jedynie to przyczepy z Narwi a te zachodnie mogą się różnić grubością blachy i wykonaniem a tak to jeden czort ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariob    0

Fliegl zainwestował w linie produkcyjne i jakość po tym jak miał problemy z reklamacjami naczep i przyczep samochodowych kilka lat temu. Teraz to inna bajka. Polskie przyczepy nie są gorsze, ale... No właśnie chodzi o jakość i reżim produkcyjny. Jak narazie obstawiałbym wielton, zasław(dawny autosan), i metaltech, na końcu pronar. Niestety pronar może troszkę tańszy ale występują niedociągnięcia. Tyle mojego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam85235    7

Polecalbym wieltona, sam dziśaj zamówiłem 14 tonowo, tylko strasznie wolono je robio, benede ją miał dopiero na koniec sierpnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian105    6

Ja mam 2x 10 ton wielton i ramę maja taka potężna ze można na nie piachu sypać z czubkiem i nic im się nie stanie . Godne polecenia ja ci kolego polecam Wieltona . Pronar ma problemy z zamkami metal tech cena . Zaslaw zobacz ile zamków maja w Zaslawie masz 4 zamki na boku a w Wieltonie na tylnej burcie a Zaslaw na tyle ma tylko 2. W Wieltonie masz kiper na 2 kulach i 2 ślizgaczach które są oparte na ramie więc nie ma prawa się przechylić ani zgiąć. POLECAM WIELTONA !!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

jam bym Ci polecił aby wybierac między:

pronar

metaltech

wielton

z tym ze wielton podobno ma bardzo ubogie wyposazenie opcionalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubj0072    1

no ja postawiłem na pronara ale czy dobrze zrobiłem to nie wiem

i co myślicie dobry wybór ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj