Polecane posty

eeliasz14    1

Witam mógł by mi ktos zwymiarowac dźwignię zwrotnicy od śrub do oczka tak jak zaznaczone jest to na zdjęciu? Bo zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami tylko ma coś zbyt mały skręt. Możliwe że jest jest a długi uchwyt, za dużo wystaje względem zwrotnicy i jest zbyt duże przełożenie. Silownik mam od c385 o skoku 20 cm (450-650).  Nie chciał bym też kupować tego wspornika tylko delikatnie przerobic instniejacy

IMG_20190329_145104.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 29.03.2019 o 14:52, eeliasz14 napisał:

zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami

daj zdjęcie co i jak je zrobiłeś ..

 

mały skręt bo za długi

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eeliasz14    1

Wspornik który jest przykrecony na moscie jest taki sam jak oryginal więc myślę że on nie jest odpowiedzialny na mniejszy skręt, na zdjęciu widać uchwyt na zwrotnicy mam wrażenie że jest trochę za długi dlatego prosiłem o wymiary oryginału. Poniżej zdjęcia

IMG_20190331_154057.jpg

IMG_20190331_154050.jpg

IMG_20190331_153922.jpg

IMG_20190331_154019.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 31.03.2019 o 21:37, eeliasz14 napisał:

mam wrażenie że jest trochę za długi dlatego prosiłem o wymiary oryginału

domyśliłem się że o ten chodzi i dlatego napisałem że za długi, siłownik traci swoją skuteczność w długości wąsa na zwrotnicy, skróć o 3 centy do osi zwrotnicy ..

.. wymiaru Ci nie podam bo nie mam już żadnego z tej klasy

 

tak samo na logikę w układzie kierowniczym bez wspomagania, wąs przy kolumnie krótki to skręt mizerny i wąs na zwrotnicy za długi to ta sama historia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ma jeden .. będąc w siodle to z prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
4 minuty temu, sumek666 napisał:

A drugie koło jak?

drążek z przodu

 

 

na czerwono tnij i spawaj, na niebiesko za duża odległość. Skróć tak, by zostało na obrót, albo go zegnij żeby skrócić tą odległość

 

IMG_20190331_154057.thumb.jpg.64fe1a61f1cb1d67fe605e20b1201e6e.jpg

 

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

W mojej opinii najlepsze rozwiązanie to tak jak tutaj ten siłownik dwustronnego działa i normalnie końcówki drążka kierowniczego na przebojach. Można precyzyjnie ustawić zbieżność. 

https://allegro.pl/oferta/wspomaganie-ursus-c-385-912-na-orbitrol-agricola-7485649169?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

jak skrecasz to popatrz czy kola dochodza do ogranicznikow- jesli tak , to utnij kilka centymetrow- nie pojde teraz zmierzyc ale u mnie jest spilowane ze 2 cm i skret -jak na zetora jest w miare.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no i co tam ??

za ten czas toś powinien pospawać i już być po testach ze sprawozdaniem ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eeliasz14    1

Musicie jeszcze chwilę zaczekać bo nic narazie nie ruszalem. Biegi mi zblokowaly na 5 biegu i musiałem dekiel ściągać. Muszę coś z tym pomyśleć żeby nie blokowaly bo coraz gorzej. A co do orbitolu to przerobię i dam wam znać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
4 minuty temu, eeliasz14 napisał:

Biegi mi zblokowaly na 5 biegu i musiałem dekiel ściągać.

wybierak, widełki, synchronizatory, szykuje się remont, a jak non stop na 5 to koło może być wyszczerbione ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

za flaszke zdradze sekret jak temu zapobiec😛,   no dobra-za darmo, juz kilka razy o tym pisalem, wystarczy nadspawac  kawalki plaskownika nad otworami po ktorych chodzi wybierak- jak masz rozebrany dekiel to wyjmij wodziki ,spawarka  kawalek plaskownik-najlepiej starego ze zlomu,zeby dluzej wytrzymal, ucinasz na odpowiednia dlugosc, grubosc ze 2 mm, wysokosc ze 4-5 [najwyzej zeszlifujesz] i po problemie.

sam tego nie wymyslilem- zawsze mnie dziwilo czemu mi skrzynia biegow sie nie kleszczy i raz przy okazji wymiany wajchy od wom-u to odkrylem, teraz mam to w innych ciagnikach.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eeliasz14    1

Witam, opiszę co i jak bo niektórzy szukają informacji a ten post może im coś pomoże. Wspomaganie robiłem sam w sensie nie kupowałem zestawu tylko oddzielnie elementy dobieralem. Na początku miałem problem ze słabym promieniem skrętu bo dźwignię na zwrotnicy zrobiłem sam która nie do końca była udana. Natomiast wspornik przykrecony do mostu tez jest samorobką zrobiona z blachy 15mm ale to akurat jest łatwo zrobić(gotowy do kupienia za 250). Pozostałe elementy to zbieranina, silownik od MTZ o skoku 20cm i wymiarach 415-615 tłoczysko 25mm kosztował 130zl (oryginał zetora kosztuje 350 tylko skok 5mm dłuższy). Uchwyt zwrotnicy jest z ursusa i tutaj uwaga są 2 rodzaje tych uchwytów jeden jest trochę dłuższy to ten dolny wąs co łączy się z rura przegubem i drugim kołem. Ten który was interesuje ma numer katalogowy 64014389 (sworzen do tego uchwytu ma numer 88578012 lub 84276005) orbitol mam 125cm3 i jest 1 obrót kierownica od jazdy na wprost do max lewo czy prawo. Jeśli założysz orbitol100 będzie około 1.5 obrotu w jedną i drugą stronę. No i wiadomo przewody, nyple, sworznie, do tego trzeba przerobic  kolumne kierownicza żeby przykrecic kierownice do orbitola. Więc sumujac po najtanszych kosztach orbitol 300, silownik 130, dzwignia zwrotnicy 230, węże 100 nyple 50, stal na uchwyt 80, elektorody tarcze 60 czyli plus minus 1000zl. Gotowy zestaw z silownikiem przykrecanym do mostu kosztuje ponad 2 tys.

Edytowano przez eeliasz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj