Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
eeliasz14    1

Witam mógł by mi ktos zwymiarowac dźwignię zwrotnicy od śrub do oczka tak jak zaznaczone jest to na zdjęciu? Bo zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami tylko ma coś zbyt mały skręt. Możliwe że jest jest a długi uchwyt, za dużo wystaje względem zwrotnicy i jest zbyt duże przełożenie. Silownik mam od c385 o skoku 20 cm (450-650).  Nie chciał bym też kupować tego wspornika tylko delikatnie przerobic instniejacy

IMG_20190329_145104.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168
Napisano (edytowany)
Dnia 29.03.2019 o 14:52, eeliasz14 napisał:

zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami

daj zdjęcie co i jak je zrobiłeś ..

 

mały skręt bo za długi

Edytowano przez bukat82

Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eeliasz14    1

Wspornik który jest przykrecony na moscie jest taki sam jak oryginal więc myślę że on nie jest odpowiedzialny na mniejszy skręt, na zdjęciu widać uchwyt na zwrotnicy mam wrażenie że jest trochę za długi dlatego prosiłem o wymiary oryginału. Poniżej zdjęcia

IMG_20190331_154057.jpg

IMG_20190331_154050.jpg

IMG_20190331_153922.jpg

IMG_20190331_154019.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bukat82    1168
Dnia 31.03.2019 o 21:37, eeliasz14 napisał:

mam wrażenie że jest trochę za długi dlatego prosiłem o wymiary oryginału

domyśliłem się że o ten chodzi i dlatego napisałem że za długi, siłownik traci swoją skuteczność w długości wąsa na zwrotnicy, skróć o 3 centy do osi zwrotnicy ..

.. wymiaru Ci nie podam bo nie mam już żadnego z tej klasy

 

tak samo na logikę w układzie kierowniczym bez wspomagania, wąs przy kolumnie krótki to skręt mizerny i wąs na zwrotnicy za długi to ta sama historia ;)


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    2062

Panie to masz 2 siłowniki po 1 na każdą stronę? 🤔 

 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168

ma jeden .. będąc w siodle to z prawej


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    2062

A drugie koło jak? Drążkiem? Jak w 30tce te wspomagania? 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168
Napisano (edytowany)
4 minuty temu, sumek666 napisał:

A drugie koło jak?

drążek z przodu

 

 

na czerwono tnij i spawaj, na niebiesko za duża odległość. Skróć tak, by zostało na obrót, albo go zegnij żeby skrócić tą odległość

 

IMG_20190331_154057.thumb.jpg.64fe1a61f1cb1d67fe605e20b1201e6e.jpg

 

 

Edytowano przez bukat82

Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    2062

W mojej opinii najlepsze rozwiązanie to tak jak tutaj ten siłownik dwustronnego działa i normalnie końcówki drążka kierowniczego na przebojach. Można precyzyjnie ustawić zbieżność. 

https://allegro.pl/oferta/wspomaganie-ursus-c-385-912-na-orbitrol-agricola-7485649169?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    263

jak skrecasz to popatrz czy kola dochodza do ogranicznikow- jesli tak , to utnij kilka centymetrow- nie pojde teraz zmierzyc ale u mnie jest spilowane ze 2 cm i skret -jak na zetora jest w miare.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168

no i co tam ??

za ten czas toś powinien pospawać i już być po testach ze sprawozdaniem ..


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eeliasz14    1

Musicie jeszcze chwilę zaczekać bo nic narazie nie ruszalem. Biegi mi zblokowaly na 5 biegu i musiałem dekiel ściągać. Muszę coś z tym pomyśleć żeby nie blokowaly bo coraz gorzej. A co do orbitolu to przerobię i dam wam znać 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168
4 minuty temu, eeliasz14 napisał:

Biegi mi zblokowaly na 5 biegu i musiałem dekiel ściągać.

wybierak, widełki, synchronizatory, szykuje się remont, a jak non stop na 5 to koło może być wyszczerbione ;)


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    263

za flaszke zdradze sekret jak temu zapobiec😛,   no dobra-za darmo, juz kilka razy o tym pisalem, wystarczy nadspawac  kawalki plaskownika nad otworami po ktorych chodzi wybierak- jak masz rozebrany dekiel to wyjmij wodziki ,spawarka  kawalek plaskownik-najlepiej starego ze zlomu,zeby dluzej wytrzymal, ucinasz na odpowiednia dlugosc, grubosc ze 2 mm, wysokosc ze 4-5 [najwyzej zeszlifujesz] i po problemie.

sam tego nie wymyslilem- zawsze mnie dziwilo czemu mi skrzynia biegow sie nie kleszczy i raz przy okazji wymiany wajchy od wom-u to odkrylem, teraz mam to w innych ciagnikach.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vicon95
      Mam problem z uszkadzaniem chłodnicy w ursusie c 385 , kupiłem nawet nowa chłodnice ale niestety za niecałe pół roku pojawiły sie już pierwsze przecieki w rogu chłodnicy , czy ktoś miał już podobny problem ? Jakieś rozwiązanie ? Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez pawelek1989
      Witam,
      Mam taki problem w moim 4512 pracując podnośnikiem z włączonym wałkiem WOM najczęściej z opryskiwaczem przestaje reagować regulacja podnośnika dopiero muszę opuścić na sam dół i znowu działa co może być przyczyną?
      Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez adam1996s
      Ile wam pali taki ciagnik pytam tylko poglądowo
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.