piotrb14

John Deere 1065 piszczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrb14    192

 Witam, mam pytanie do Was odnośnie John Deere 1065, co to może być,  gdy wyjęty jest bezpiecznik nr 11 cały czas słychać klakson, po jego włożeniu klakson nie trąbi ale w kabinie mam pisk. Po odpaleniu kontrolki gasną ale dzwięk ten jest cały czas słyszalny. Jakies propozycje co sprawdzić? :) 

20190321_145046.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    4654

Prawdopodobnie któryś przekaźnik albo czasówka. powinien zapiszczec tylko jak przekrecasz stacyjkę przez jakiś czas. Chyba że uszkodzony czujnik lub kabelek ale jak kontrolki gasną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ale czujniki nad wytrząsaczami i nad sieczkarnia są raczej podpięte do klaksonu a nie do tego co piszczy tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

No mogę sie mylić ale znajomy u mnie kosił 1065 to właśnie wyła ta czujka w środku jak wytrząsacze zabiło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

W moim kombajnie czujniki od wytrząsaczy sa oryginalnie podpięte do klaksonu więc to raczej nie one . Sprawdz jeszcze poziom płynu hamulcowego .To że piszczy po wyjęciu bezpiecznika 11 to tak ma być . A po wyjęciu kostek z diodami przestaje piszczeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

z tym że on nie piszczy po wyjęciu bezpiecznika nr 11 tylko trąbi, o jaką kostkę z diodami Ci chodzi? o przekaźnik? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Po wyjęciu bezp.11ma trąbić klakson. Diody (dwie małe czarne kostki ) są między przerywaczem a czasówką która jest podobna do przerywacza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

rozumiem że chodzi Ci o te 2 kostki pod bezpiecznikami Hella Diodenblock, jutro wyjmę i sprawdzę. Po ich wyjeciu jeśli by przestało to znaczy że są uszkodzone? Zapytam jeszcze  od czego jest to puste miejsce na przekaźnik tj na zdjęciu wyżej? tak ma być ? czy brakuje ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Ten przekaźnik jest chyba od świateł . Wyjęcie kostek z diodami odcina masę zasilającą piszczek , pozwala wstępnie określić obwód który powoduje włączenie alarmu . Sprawdz to . To że po ich wyjęciu przestaje piszczeć , nie świadczy o ich uszkodzeniu , diody we wnętrzu tych kostek separują od siebie sygnały z czujników i podają go na brzęczyk .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

odpinać na zapalonym? bo na zgaszonym brak ciśnienia tak czy siak będzie sygnalizować brzęczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Na zapalonym , jak już znajdziesz przez którą kostkę dochodzi sygnał awarii to sprawdz w którym złączu tej kostki będzie masa ( sygnały dochodzą do górnego złącza , dolnego , po prawej a czwarte złącze po lewej połączone jest do brzęczyka co na kostce oznaczone jest jako 1,2,3 - sygnał i 4 -połączone do brzęczyka). Wtedy pomyślimy co dalej . Na zgaszonym po wyjęciu diod też powinno być cicho , ale na zgaszonym awarii nie znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

okej :) będę miał chwilę to sprawdzę :) i napiszę tu co i jak :) odepnę kostkę przez którą piszczy i sprawdzę w których pinach jest sygnał :)

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

Wyjąłem 2 kostki Diodenblock (kostka 2 i 3) i piszczenie nadal jest, przestaje piszczeć po wyjęciu tej pierwszej kostki z żółtym nadrukiem. ( przestaje piszczeć głosno ale z tych buzzerów słychać taki delikatny sygnał piszczenia) W kostce którą wyjąłem po przyłożeniu masy na pin dólny zaczyna piszczeć, w reszcie pinow nie ma napięcia. Co dalej? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Sprawdź czy nie ma zwarcia między stykiem 30 a P w tej kostce którą wyjołeś . Jest to układ informujący o pęłnym zbiorniku , powinien działać dopiero po włączeniu młocarni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

Sprobowac przelozyc któraś obok? Czy wgl inna powinna byc? Podasz jakies oznaczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Nie przekładaj , to musi być czasówka , jej zadaniem jest skrócenie do 5 sekund alarmu pełnego zbiornika . Możesz go pominąc , wtedy nie będzie piszczeć po napełnieniu zbiornika , lub zmostkować i wtedy będzie piszczeć cały czas gdy będzie pełen zbiornik ( nie polecam ,bo można ogłuchnąć ) . Oznaczenie podamcza chwilę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

A taki cichy pisk ledwo slyszalny z buzerow to juz normalnosc czy jeszcze dalej cos szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Delikatne piszczenie może wymikać z lekkiego przebicia lub zawilgocenia instalacji.Ten czarny przekaźnik włóż w wolne miejsce pod bezpiecznik 15 bo nie będą działać halogeny i oświetlenie rury. 5HE 004911-00 Hella 12V zeit-steuergerat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

Dzieki wielkie! Zamówię i założę, napiszę z jakim rezultatem :) Myślisz że takie coś jest ogolnie dostępne? :) pewnie po jakichś zamiennikach trzeba szukac

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    381

Dostępne jest wygogluj 5HE 004911-00 Hella , tylko trochę drogo . Można kupić coś uniwersalnego za kilkanaście zł i też będzie działać a środek w tych uniwersalnych jest prawie taki sam jak w oryginale. Oryginał to AZ33202

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj