bulisb

Zapłon Renault 8534 mwm

Polecane posty

bulisb    0

Witam

Od razu przechodzę do tematu interesuje mnie początek wtrysku  w stopniach lub w mm przed górnym martwym punktem ile konkretnie i ile mm to 1 stopeń silnik D226-4 mwm

20170701_183807.jpg

20171230_121307.jpg

20171230_134705.jpg

20171230_121726.jpg

20171230_134808.jpg

Edytowano przez bulisb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Witam

18 stopni, 3,588-4,004 mm przed gmp, czyli średnio 3,80 mm przed GMP

Edytowano przez maarianek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bulisb    0

Ustawione 3,8 mm przed GMP zapaliłem na wolnych obrotach kopci na siwo jak lokomotywa na wysokich jeszcze nie wiem muszę zakręcić pompę olejową. CO dalej? Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Co renówka to inaczej hehe, okazuje się że są mwm z literką B i jeszcze mwm z dodatkowym oznaczeniem literowym np D-226-4.2 i w każdym przypadku jest inny kąt wtrysku, zobacz na to i porównaj numery pompy. Z tego co znalazłem kąt dla twojego silnika powinien wynosić 26 stopni czyli 7,75 mm przed GMP, ciśnienie na wtryskiwaczu 180 bar. Wiem że szukasz jeszcze w innych źródłach więc porównaj czy wyczytałeś z nich to samo i się odezwij.

RENAULT_85-34_mwm_D226-4.thumb.jpg.4743f80aab02cd83668ec0b9c176d06e.jpg

RENAULT_85-34_mwm_D226-4_.thumb.jpg.63c8404b5fc77f3f04136cf46e0212f1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi1601    0
Dnia 22.03.2019 o 22:40, bulisb napisał:
Edytowano przez Waldi1601
Nie aktualne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj