Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Od razu przechodzę do tematu interesuje mnie początek wtrysku  w stopniach lub w mm przed górnym martwym punktem ile konkretnie i ile mm to 1 stopeń silnik D226-4 mwm

20170701_183807.jpg

20171230_121307.jpg

20171230_134705.jpg

20171230_121726.jpg

20171230_134808.jpg

Edytowane przez bulisb
Opublikowano

Ustawione 3,8 mm przed GMP zapaliłem na wolnych obrotach kopci na siwo jak lokomotywa na wysokich jeszcze nie wiem muszę zakręcić pompę olejową. CO dalej? Jakieś pomysły?

Opublikowano

Co renówka to inaczej hehe, okazuje się że są mwm z literką B i jeszcze mwm z dodatkowym oznaczeniem literowym np D-226-4.2 i w każdym przypadku jest inny kąt wtrysku, zobacz na to i porównaj numery pompy. Z tego co znalazłem kąt dla twojego silnika powinien wynosić 26 stopni czyli 7,75 mm przed GMP, ciśnienie na wtryskiwaczu 180 bar. Wiem że szukasz jeszcze w innych źródłach więc porównaj czy wyczytałeś z nich to samo i się odezwij.

RENAULT_85-34_mwm_D226-4.thumb.jpg.4743f80aab02cd83668ec0b9c176d06e.jpg

RENAULT_85-34_mwm_D226-4_.thumb.jpg.63c8404b5fc77f3f04136cf46e0212f1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v