TomaszN

c 360 3p leci spod wtryskiwaczy

Polecane posty

TomaszN    0
Witam od jakiegoś czasu po remoncie silnika 3p zaczęła lecieć ropa z pod wtryskiwaczy . Śruby sprawdziłem parę razy dokrecone. W czym mzoe być przyczyna. Cały silnik mokry. Możliwe żeby nie dali podkładki miedzianej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    994

wszystko jest możliwe.

Gdzie widzisz problem? Przecież wyjęcie wtrysków to pół godz roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    325

Pewnie słabo osadzony wtryskiwacz. Weź młotka takiego z 5kg i wal od góry w niego aż przestanie lecieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Agriculture    292

Podkładki daj nowe albo stare porządnie wyżarz nad gazem.


Człowiek z pasją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturooo    116

Jak wyżej, dodam tylko żebyś równo na przemian dokręcał wtrysk jak już dasz nowe podkładki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    325

I moment dokręcania tych nakrętek to 160-180 Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    994

jak już jesteśmy przy momencie dokręcania, to zapytam o pewną ciekawostkę. Czy w bardzo starej instrukcji napraw c360, moment dokręcenia głowicy był określony jako "średnio silny mechanik 1,5metrową przedłużką"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kiken
      Witam sprawa dotyczy oryginalnego zaczepu nowego typu jak ten na zdjęciu w 3p konkretnie jego zamocowania. Korpus pośredni łożyska wałka WOM uniemożliwi przykręcenie w dolnej części na zdjęciu jest mniejszy okrągły który mieści się wewnątrz mocowania czy to przeróbka czy oryginał? czy takie coś jest do zdobycia? pozdrawiam
    • Gość adrian
      Przez Gość adrian
      Witam czy ktos z forowiczow wymienial silnik w C 360 tzn oddawał swój stary a bral w zamian " nowy" po regeneracji??
    • Przez krzeski
      w ktora strone zalocyc tarcze w 3peku? w zwyklej c360 zakladalo sie dluzsza strona flanszki do silnika a tutaj nie pasuje. tacza jazdy ma byc dluzsza strona w w strone skrzyni a tarcza womu dluzsza strona w strone silnika?
    • Przez Jurasik
      Witam kolegów,chciałbym założyć do 385 na przód koła od stara 660
      Problem w tym że piasta od 80 ma 6 szpilek a felga od stara 8 otworów 
      Pytanie moje to jak to zrobić żeby to jakoś weszło,czytałem o flanszach ale za bardzo nie wiem jak one wyglądają 
      Jak by jakiś kolega miał poratować zdjęciem takiej o to flanszy albo wytłumaczenie jak ją wykonać 
      To z góry dziękuję  
    • Przez kiken
      Witam mam problem zdobyć taką obudowę łożyska wałka WOM , montowaną od 08.1989 r wraz z nowym typem zaczepu będę wdzięczny chociaż za nazwę katalogową czy numer pozdrawiam



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.