Miszka123

Ursus 1224-Siedzenie pneumatyczne

Polecane posty

Miszka123    6

Witam takie pytanie mam do was  w moim Ursusie 1224 sypie mi się siedzenie  i planuję  wstawić  nowe  i  zastanawiam się na jakie  zmienić ?  bo pierwsza moja taka myśl żeby na pneumatyczne   a to siedzenie wymaga  pod sprężarkę podłączenia  i jak by było podłączone  to mógłbym  użyć sprężarki np   do napompowania koła  czy było by trzeba odłączać siedzenie by napompować koło  ?   na jakiej  to zasadzie jest  może ktoś z was  wstawiał  do takich ciągników   czy może mechaniczne wybrać    są jakieś rodzaje ich  tak samo jak i pneumatycznych      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Ja mam grammera z autobusu w zetorze 8045 i ono ma w sobie zawór także jak jest wszystko szczelne to nawet kilka dni bez pompowania wytrzyma, podłączone mam tak że, w butli jest zaślepka, ja ją wykrecilem i wstawiłem redukcję na wąż i pod siedzenie, w siedzeniu są 2 węże, zasilanie i powrót, jakby sprężarka cały czas była włączona to ono automatycznie dostosowuje się do wagi, jak siadasz się unosi a jak schodzisz spuszcza powietrze, ale ja zaslepilem powrót i trzyma cały czas powietrze w układzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12339

Kolego ja w Masseyu mam siedzenie gramera pneumatyczne z własną sprezarka, podlaczasz tylko pod bezpiecznik i działa. 

Ciśnienie trzyma całą zimę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Też mam grammera w Case z własną sprężarka, tylko wątpię żeby ktoś zakładał nowe siedzenie grammera na pneumatyce do starego Ursusa takie siedzenie kosztuje kilka tysięcy, chińskie to ok tysiąca z tego coś się orientuję. Ja za swoje dałem 150 zł tylko że muszę raz w tygodniu sprężarke na chwilę włączyć... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

jak chcesz to sprzedam ci oryginalne siedzenie z belarusa z podlokietnikami, stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ur330    3

Witam. Podłącze się do tego tematu. Panowie potrzebuję rozmiarów pasków klinowych jakie idą do sprężarki powietrza do ursusa 1224. Nie posiadam starych i nie mogę znaleźć rozmiaru. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Oryginalnie idą SPA 1007 ale i trochę dłuższe też można założyć. U mnie były założone 1040 i też było dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj