Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grazia80    0

Witam wszystkich

Mam problem z podnośnikiem w moim zetorze 5211,mianowicie po podniesieniu belki bez cięższej maszyny i ustawieniu dźwigni na opuszczanie belka samoczynnie nie opada,musi ktoś na nią stanąć aby opadła.I drugi problem : po podniesieniu  jakiegoś sprzętu na maksymalną wysokość w krótkim czasie opuszcza trochę i dźwignia cofie się trochę pomimo że pracuje dosyć ciasno .Macie jakieś pomysły jaka może być przyczyna takich objawów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    659

na ehr-ze ustaw sobie czułość i powinna opadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    42

Miałem podobnie i regulacje czułości nic nie dały filtry czyścisz regularnie?? U mnie skończyło się na wymianie rozdzielacza bo wpadło coś do niego i tak się zacinał a wymieniłem prowadniczki regulowałem i dopiero wymiana coś pomogła możesz najpierw zajrzeć do tej regulacji znajduje się styłu obok miejsca gdzie zapinasz srobe rzymska pod takim dekielkiem z dziurką trzeba wyjąć seger ale tak jak pisałem nie wiem czy coś to da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZELKOW    659

Twoja wypowiedź na temat mojej, nie za wiele wniosła, jestem zdania że powinno się zaczynać od najprostszych przyczyn a nie rozbierać pół ciągnika od razu, druga sprawa nie mam żadnych dzondyrów i nie musisz się unosić swoją inteligencją bo Ciebie się nie czepiłem w żaden sposób. Tak jak Ty to napisałeś to może wcale nie bierzmy pod uwagę filtra tylko może odrazu czy jest olej w hydraulice, albo prąd w przełączniku. Śmieszą mnie takie wypowiedzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    3679

Ale wiesz że tam nie ma ehr?


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    66

przecież to 5211 ,więc nie piszcie o ehr-ach !! 

Jak masz ustawioną krótką dźwignię  od regulacji P M D ?  U mnie nie chciał opadać po wymianie tłoka i pierścieni w wewnętrznym  siłowniku -były aż tak ciasne . Ale jak nic nie rozbierałeś to zacznij od tej dźwigni ...........


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    659

oo a tego nawet nie dojrzałem że było jaki to model zetora, kiedyś mieliśmy 5211, tak jak wyżej kolega pisze, zacznij od dźwigni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1248    1

Zmien uszczelniacze siłownika bo robią się stare i cieżko opuścić belki bez obciążenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
driver24    8

Najprostsza przyczynę z którą ja miałem doczynienia to były zacinajace się wieszaki od dolnego zaczepu hitch, też podnośnik nie chciał opuszczać. Wiec jeżeli masz hitch to zacznij od ich odczepienia i wyczyszczenia. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grazia80    0
6 godzin temu, mezik0 napisał:

Miałem podobnie i regulacje czułości nic nie dały filtry czyścisz regularnie?? U mnie skończyło się na wymianie rozdzielacza bo wpadło coś do niego i tak się zacinał a wymieniłem prowadniczki regulowałem i dopiero wymiana coś pomogła możesz najpierw zajrzeć do tej regulacji znajduje się styłu obok miejsca gdzie zapinasz srobe rzymska pod takim dekielkiem z dziurką trzeba wyjąć seger ale tak jak pisałem nie wiem czy coś to da

 

Filtry muszę sprawdzić bo przekopałem wszystkie a od hydrauliki nie .Ile tych filtrów jest?Bo na pewno jeden zewnętrzny widziałem-on ma wkład wymienny czy wystarczy oczyścić,pewnie jeszcze jeden przed pompą jest i nie wiem jeszcze jeden w korpusie jak c360?A tą śrube to masz na myśli patrąc od tyłu po prawej stronie na wprost?

1 godzinę temu, driver24 napisał:

Najprostsza przyczynę z którą ja miałem doczynienia to były zacinajace się wieszaki od dolnego zaczepu hitch, też podnośnik nie chciał opuszczać. Wiec jeżeli masz hitch to zacznij od ich odczepienia i wyczyszczenia. 

 

Mam hich odepnę i sprubuję jak będę w domu tzn gdzieś za tydzień,ale nie wyglądają jakby miały blokować bo nasmarowane są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    42

Jeden siatkowy masz obok zaczepu dolnego jest on z magnesem go się płuka chyba że rozerwany to do wymiany a 2gi po prawej strony ciągnika jak Bak paliwa tam jest wkład wymienny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grazia80    0
37 minut temu, mezik0 napisał:

Jeden siatkowy masz obok zaczepu dolnego jest on z magnesem go się płuka chyba że rozerwany to do wymiany a 2gi po prawej strony ciągnika jak Bak paliwa tam jest wkład wymienny

A trzeba spuszczać olej aby ten z magnesem wyczyścić

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grazia80    0
8 godzin temu, DarekD napisał:

przecież to 5211 ,więc nie piszcie o ehr-ach !! 

Jak masz ustawioną krótką dźwignię  od regulacji P M D ?  U mnie nie chciał opadać po wymianie tłoka i pierścieni w wewnętrznym  siłowniku -były aż tak ciasne . Ale jak nic nie rozbierałeś to zacznij od tej dźwigni ...........

Ja nie wymieniałem nic ,kupiłem go niedawno i nic mi nie wiadomo aby poprzedni właściciel wymieniał.Jeśli chodzi o tę dźwignie to jeżeli dobrze kojarzę to taka mała wystająca w stronę pedału hamulca ,pytałem o to poprzednika ale mówił że on tego nigdy nie używał i nie wie do czego to ,nie wiem jak jest ustawiona bo litery zamazane są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    66
Napisano (edytowany)

ustaw  maksymalnie do tyłu ( jeśli dobrze pamiętam to tam właśnie  jest P ) i sprawdź podnośnik

Oleju nie musisz spuszczać jak wyciągasz ten z magnesem.

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    336

punkt 2. to proste prowadnica sie wyrobila[po 30 latach miala prawo] i wajcha sie slizga, sprobuj jeszcze dokrecic nakretke, lub wymien sprezyne i  podkladke, do wymiany calej prowadnicy to juz trzeba odkrecic plecak- choc moze sprytny mechanik bez tego wymieni bo w ursusie 60 sie da.

punkt 1. wymiana filtra i wyczyszczenie magnesu- na pewno nie zaszkodzi, choc w tym wypadku nic nie pomoze. albo ktos zalozyl nowe niemieckie pierscienie i musza sie dotrzec, albo niedlugo czeka cie grubszy wydatek -rozdzielacz  do wymiany.

ehr -dobre, chyba nawet lepsze niz stare uszczelniacze😱😱😱


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grazia80    0
8 minut temu, jacus napisał:

punkt 2. to proste prowadnica sie wyrobila[po 30 latach miala prawo] i wajcha sie slizga, sprobuj jeszcze dokrecic nakretke, lub wymien sprezyne i  podkladke, do wymiany calej prowadnicy to juz trzeba odkrecic plecak- choc moze sprytny mechanik bez tego wymieni bo w ursusie 60 sie da.

punkt 1. wymiana filtra i wyczyszczenie magnesu- na pewno nie zaszkodzi, choc w tym wypadku nic nie pomoze. albo ktos zalozyl nowe niemieckie pierscienie i musza sie dotrzec, albo niedlugo czeka cie grubszy wydatek -rozdzielacz  do wymiany.

ehr -dobre, chyba nawet lepsze niz stare uszczelniacze😱😱😱

Zaglądnę do tej sprężyny może dorobię jakąś podkładkę z okładziny ciernej nawet trochę szerszą no ale to dosyć ciężko sunie tak że nie wiem czy pomoże.Na razie zacznę od tych najprostszych rzeczy jak nie pomoże  to się zobaczy co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grazia80    0

Filtr oleju wymieniony i filtr siatkowy wyczyszczony niestety brak poprawy,dodam też że cięgna zaczepu hicz nie blokują

Dnia 9.03.2019 o 08:47, DarekD napisał:

przecież to 5211 ,więc nie piszcie o ehr-ach !! 

Jak masz ustawioną krótką dźwignię  od regulacji P M D ?  U mnie nie chciał opadać po wymianie tłoka i pierścieni w wewnętrznym  siłowniku -były aż tak ciasne . Ale jak nic nie rozbierałeś to zacznij od tej dźwigni ...........

A w jakiej pozycji ma być ustawiona ta dźwignia aby było dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grazia80    0

Filtry wyczyszczone,to dolne sitko wymieniłem bo porwane było niestety poprawy nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Radek1110
      Czy ten element jest dobrze złożony? 
      Ursus c-335
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jakiś czas temu zaczął wyciekać mi olej spod zaworu rozdzielczego ( ten pod siedzeniem) więc wymontowalem go I wymieniłem te nieszczęsne uszczelnienie ale po zamontowaniu zauważyłem że podnośnik nie ma siły podnosić cięższych maszyn sprawdziłem ciśnienie na pompie poprzez podpięcie manometry z tylu na kiper daje 15Mp ale po puszczeni dźwigni szybko spada ciśnienie z manometru tak jakby coś gdzieś przypuszczalo co może być przyczyną? Dodam że pionową rurkę z uszczelnieniami wymieniłem jakieś sugestie co może być przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj