yacenty

John Deere 6810 PowerQuad problem z biegiem postojowym

Polecane posty

yacenty    3883

Hej,

dzis ojciec pojechał ratować tira i niestety zaparkował ciągnik na polu i później za chiny ludowe nie mógł przejść na luz aby wbić jakikolwiek bieg.

Lewarka nie dało się przesunąć w lewo ani w prawo, tak aby go zwolnić.

Dopiero powoli jakoś śrubokrętem odsunął lewarek.

Biegi później chodziły normalnie.

Nie próbowaliśmy później wbijać biegu P.

Macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną i gdzie szukać rozwiązania?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Gdybyś jeszcze napisał jaka to dokładnie skrzynia to może bym Ci odpowiedział. Najlepiej wklej zdjącie pulpitu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prawdopodobnie linka gdzies blokuje. Dzwon do serwisu JD i Ci zrobią nie dużym kosztem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

napisane jak wół w temacie ze skrzynia jest PowerQuad - co tu jeszcze można dopisywac?

kto się tylko troszkę zna na JD to wie co to za skrzynia


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ja nie miałem styczności z taką skrzynią ale wydaje mi się że nie jest to wina linki tylko raczej wyrobionego elemntu od (nie wiem jak to nazwać )wybierania* linki od strony drążka zmiany biegów lub od strony skrzyni. prawdopodobnie zbyt gwałtownie został wbity postój (Parking to sie chyba nazywa nie??)i coś przeskoczyło . Najlepiej będzie jak byś się dostał do tych elementów sterowania oblukał jak co i gdzie i pewnie troszke coś niecoś zregenerował . Pozdro ( ale uważam że jest wszystko dobrze tylko poprostu niezbyt mocno i na siłe trzeba zmieniać biegi to powinno grać )


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek93    6

Dopóki ciagnik jedzie to nie da się wbić na P więc raczej nie zrobił tego gwałtownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

napisane jak wół w temacie ze skrzynia jest PowerQuad - co tu jeszcze można dopisywac?

kto się tylko troszkę zna na JD to wie co to za skrzynia

Nie wiem czy wiesz ale połbiegi np. w JD 5720 są na lince

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

U @Yacentego raczej też na lince...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

napisane jak wół w temacie ze skrzynia jest PowerQuad - co tu jeszcze można dopisywac?

kto się tylko troszkę zna na JD to wie co to za skrzynia

 

 

Szanowny Panie Yacenty.

 

Odezwałem się w tym temacie, ponieważ chciałbym pomóc w problemie. Jednak po Twojej wypowiedzi zastanawiam się po co miałbym to robić.

Po raz kolejny mnie atakujesz i obrażasz.

 

Pozwoliłem sobie napisać abyś sprecyzował z jaką skrzynią mamy do czynienia bo odniosłem wrażenie, że jeśli ktoś nie potrafi poprawnie nazwać skrzyni w swoim ciągniku "PowrQuad", to albo nie przywiązuje wagi do szczegułów ( a tu są istotne- np: gdyby była PowrQuad Plus to byłaby to inna bajka), albo jest zupełnym dyletantem o co szanownego kolegi nie posądzam.

A Ty zarzucasz mi brak wiedzy i doświadczenia z czym głęboko się nie zgadzam.

Mam taki ciągnik od kilku lat więc już conieco wiem.

 

 

W twoim ciągniku problem polega na tym że poluzowała się nakrętka na śrubie mocujęcej tą dźwignię i dźwignia dostaje luzu co powoduje że wyskakuje z tych widełek prowadzących.

Odkręć srubki mocujęce pulpit, unieś ten plastyk do góry.

Dokręć tą nakrętkę przytrzmując drugim kluczem śrubę (bo nakrętka powinna być samohamowna) bodajże potrzebne będą dwa płaskie klucze 17.

 

Pozdrawiam Jankris

Życzę bezawaryjnej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

Szanowny Pani Jankris,

dziękuję za wytłumaczenie. nie wiem nie znam się jak się dokładnie nazywa skrzynia biegów w ciagnikach JD serii 6010 - czy jest to PowerQuad czy PowrQuad - wpisując obie frazy w wyszukiwarki internetowe dostaniemy bardzo duzo linków pod obu wyrażeniami wiec śmiem twierdzić ze albo są stosowane zamiennie albo jest to nazwa potoczna.

Czy napisałem gdzieś ze Pan nie ma wiedzy?

 

jeśli dobrze widzę to napisałem ze w tytule tematu jak wół stoi ze jest to skrzynia PowerQuad (moze PowrQuad) chyba nie bijemy się tutaj o znamienne O ale tobie bardziej chodziło o plusa.

Nie w moim ciągniku jest skrzynia Pow(e)rQuad, zwykła bez (pół)biegów zmienianych elektrycznie, bez sprzęgła w przycisku.

 

Dziękuję ze jednak napisałeś swoje przemyślenia, spróbuję je zastosować - dzięki za wskazówkę.

 

Nigdy nikogo nie atakuje - popatrz czy ja Tobie napisałem ze się nie znasz? ze nie masz doświadczenia?

Stwierdziłem ze kto się zna na ciągnikach JD to wie co to jest za skrzynia - z tego co piszesz wynika ze sie znasz i dołożyłeś coś konstruktywnego do tematu.

Po co się więc spinać?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    13

widze @Yacenty że traktorek sie sypie pomału nie ma to jak nowego na PROW wziażć tez kupiłem fendta 10 letniego narazie odpukać wszystko ok


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

sypie się? hmm ok skoro jednorazowa akcja zwiazana z zablokowaiem się lewarka od biegów to sypanie się - to tak sypie się, trzeba sobie było kupić nowy to by ci się nie sypał

ja jestem zadowolony z tego co mam i za to co za niego musiałem zapłacić


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

problem został opanowany.

Okazało się, że poluzowała się śruba, która trzyma wodzik od pozycji postojowej.

Dokręcone i działa bardzo dobrze.

 

Panie Jankris - nie wiem czy dokładnie o tą śrubę/nakrętkę Ci chodziło ale wskazówka była cenna

Pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek091094    0

Witam. Mam takie pytanie. Kupiłem John Deera 6910 w skrzyni Auto Power. Po wymianie oleju w skrzyni i hydraulice zaczał sie mały problem. O tóż po godzinie orki wyskoczył mi błąd HAMULEC POSTOJOWY NIE JEST WYŁĄCZONY. Ciagnik ma problemy z płynnym ruszeniem. Gdzy wrzucę rewers do przodu i wcisnę gaz do oporu to ciągnik ruszy ale dość ostro. Przy delikatnym gazie ciągnik n ie rusza tylko wyskakuje mi błąd w/w. Skrzynie i hydraulike bo razem jest zalałem olejem FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40. Mam nadzieje ze dobry olej wybrałem i przez niego nic się nie dzieję.

Czekam na odpowiedź.

Dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1134

A czy przypadkiem nie trzeba kalibrować tej skrzyni po wymianie oleju.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek091094    0

a o co chodzi z ta kalibracją?? Nie miałem nigdy doczynienia z tymi ciągnikami bo tylko miałem Fortschritta, a John Deere to jednak dużo wyższa półka jest :)

Może ma ktoś instrukcję obsługi do John Deera 6910??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj