MałaMi

T 25 problem z odpaleniem

Polecane posty

MałaMi    1

Witam. Mam problem z Władkiem. Nie chce wejść na wysokie obroty na pełnym gazie. A gdy już łaskawie załapie obroty to dziwnie strzela. Wszystkie rurki i wężyki wymienione. Końcówki zakupione nowe i ustawione. Filtry są ok. Nie zapowietrza się.  Co się z nim dzieje?

 

Edit: po wymianie pompy nie chce odpalić

Edytowano przez MałaMi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Coś było przy nim robione wcześniej np.głowice.Na pewno dobrze odpowietrzony? Pompa po regeneracji czy nowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MałaMi    1

Czy byl remont to ciężko powiedziec bo nie dawno go kupiliśmy. Pompa po regeneracji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

To jeszcze inaczej,czy po zakupie działał normalnie czy problemy zaczęły się po wymianie wtrysków i przewodów.Odpowietrzałeś go przy pompie wtryskowej ,czy również poprzez wtryski.Przy pompce do odpowietrzania masz pod spodem dwa takie jakby zaworki plastikowe plus sprężyna było coś przy tym robione, i jaki jest stan tłoka do odpowietrzania,lekko chodzi czy ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Sprawdzałeś kąt wtrysku po wymianie pompy? Podaje w ogóle paliwo na wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MałaMi    1

Dzięki za pomoc okazalo sie ze pompa byla wadliwa. Zmieniona na drugą i jest git. Działa bez problemu.

Pompa nie podawala paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KOSTEK12
      Witajcie,dziś uparłem się żeby odpalić mojego JX100U i nie było łatwo,ale po kolei na początku podładowałem aku,około 2godz.(kupiony maj 2013) pogibałem trochę pompką ręczną od paliwa,podgrzałem świecę płomieniową i jazda ale niestety rozrusznik kręcił wolno i d.pa,następnie znów 2godz. ładowania zdemontowałem filtr powietrza i druga osoba wdmuchiwała w niego opalarką gorące powietrze i znów próba,szybkość kręcenia się oczywiście nie zmieniła ale po kilku obrotach wału zaczął łapać najpierw na jeden cylinder cały czas trzymałem na rozruchu potem zaczęły łapać kolejne i się udało,czy to normalne przy tej temp.-19 że tak nie równo łapią poszczególne cylindry? jak myślicie coś jest nie tak,dodam tylko że ciągnik nic nie miał robionego wszystko zamalowane oryg.farbą mam tu na myśli pokrywę zaworów,wtryski itp. paliwo wlewam zimowe od początku zimy sam nie wiem co o tym myśleć
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj