Maikel1987

Case 5120-Żywotność skrzyni

Polecane posty

Maikel1987    2

Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

To w nich w są powershifit  lub zwykła ? Myślalem  ze tylko ten powershifit . Jeśli jest ta z czterema polbiegami  (czy jak to tam się nazywa ) na każdym biegu to jaka to skrzynia ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Powershift jest z polbiegami pod obciążeniem, bez użycia sprzęgła, a zwykła też ma 4 pólbiegi tylko że trzeba używać sprzęgła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

To pewnie lepsza w użytkowaniu jest powershifit .  Ale jeśli chodzi o wytrzymałość i późniejsze koszta ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Głównie w powershift zużywają się tarczki i uszczelnienie, ale jakieś kosmiczne koszty to to nie są, bardziej balbym się o pompę hydrauliczna i resztę hydrauliki, głównie podnośnik. W tych case jest kontrolka od skrzyni po lewej stronie taka pomarańczowa i jak jest coś nie tak ze skrzynia to po włączeniu zapłonu i naciśnięciu sprzęgła mruga i ile mrugniec taki błąd, powinna mrygnac raz to oznacza prawidłową pracę tego układu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Dziękuję za cenę info i uwagę. Może to będzie odbiega nie od tematu ale jeśli chodzi o hydraulike  i podnośnik to jak to dobrze sprawdzić ?? I na co zwrócić uwagę ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Podnośnik to głównie czy wajcha ręczna reaguje we wszystkich zakresach tego pokrętła, dobrze by było coś zapiac i pod obciążeniem też sprawdzić, pompa jak jest na wykończeniu to po odpaleniu tak zawyje, a najlepiej po rozgrzaniu oleju wpiac manometr pod wyjście hydrauliczne powinno być ok 200 bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

W manometr juz się zaopatrzylem  właśnie wcześniej . Tylko teraz musze musi się trafić jakiś fajny egzemplarz. Dziekuje  za informacje ,  mam nadzieje ze nie nadzieje się na minę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichyh32    164

jeśli pompa jest na wykończeniu to można to szybko sprawdzić, trzeba rozgrzać olej i podczas jazdy skręcić w obojętnie którą stronę tylko do końca i nie puszczać, jak rozłączy to pompa do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Jak rozlaczy skrzynie przy skrecie do oporu to pompa złom, ja regenerowalem pompę bo pluga nie dało rady obrócić a tak to wszystko ok przy skrecie nie rozlaczalo, jak pompa daje ok160 bar to nie powinno rozlaczac 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Taka pompa co na rozgrzanym oleju daje 160 bar i usczelniacze wałków ikoszy i same tarczki są zużyte a pompa wyje to długo nie polatasz remont całości tak na cacy to około 10 tyś(cena części i regulacji zaworu-układu rozdzielającego ciśnienia ten za pompą ) poza regulacją wszystko robisz sam to mniej wiecej taki koszt. Nie ludz się że trafisz cos dobrego bo i tak coś dolega każdej używce kwestia dobrej diagnozy ważne jest wyposażenie czyli wersja z niemiec pneumatyczne hamulce i szybka skrzynia bo prEz hydrauliczne całą dupe mam tłustą od oleju a tak to super ciągniki 5120 super do ładowacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Koszt regeneracji  pompy to 10 tys do niego ? Ale nie trzeba go rozpolawiac  czy coś ? Nikt w pełnię sprawnego nie sprzeda bo zawsze jest jakieś ale  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Koszt regeneracji pompy to ok 3tys. Pompa jest na zewnątrz, chyba że padnie ci jeszcze pompa podająca to trzeba rozpolawiac. 

Edytowano przez Vroobel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

a pompa podająca to typ zębaty czy tłoczkowa bo mam wrażenie że u mnie nie domaga cały układ bo gdy skręcam to wyje nie miłosiernie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Podająca to zębata, sprawdź ciśnienie w podstawie filtra, jeśli dobrze pamiętam powinno być ok 4bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj