badboy27

Deutz Fahr K90- Szarpanie na półbiegu L

Polecane posty

badboy27    8

Witam. Mam w domu ciągnik deutz k 90 z 2006 roku na próbie przed zakupem i zauważyłem że półbiegi M i H działają dobrze ale po zmianie z M na L nie ma różnicy w prędkości tylko szarpie , zwalnia tak jakby sie ślizgał. Dzwoniłem do sprzedawcy mówił że cewka od półbiegu ale sam niewiem. Może ktoś miał podobne objawy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    318

czym się stresujesz skoro twierdził że to zawór to niech ci go wymieni???


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Fajny ciągnik i nie wiem co o tym myśleć i chciałbym ze swojej strony coś się dowiedzieć żebym wiedział jak gadać z nim

A co Ty byś obstawiał według swojej wiedzy i praktyki

Edytowano przez badboy27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    318

Srodkowy półbieg jest najczęsciej uszkadzany trzeba by było zmierzyć ciśnienie na nim i wtedy coś można powiedzieć 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Właśnie półbiegi H i M ładnie działają tylko na L zachowuje sie jakby sie ślizgał potem szarpnie i jedzie ale z prędkością jak na M nie wolniej i tak cały czas tylko na szybkich biegach bardziej to czuć. To tyłu jest tylko jeden półbieg właśnie L i normalnie jedzie

Edytowano przez badboy27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Co to moze się dziwnego dziać że po spuszczonym hamulcu recznym mruga P i razem z nim napęd. Po odłączeniu wtyczki od czujnika przy hamulcu ręcznym dalej sobie mruga lub się swieci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz pewnie zwarcie na kabelku często się przecierają a jak zaciągniesz ręczny to automatycznie załącza napęd 4wd


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Tak po zaciągnięcia ręcznego załącza sie przód. Wiesz może czy jest jakieś miejsce gdzie się najczęściej przecierają bo najgorzej na szose wyjechać bo trzeba powoli bo cały czas mruga reczny i napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas    3

Pewnie masz mało płynu hamulcowego


,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Jak mogą być takie objawy gdy jest mało plynu to może i by się zgadzało bo przed tym mruganiem wymieniłem w lewym kole przewód hamulcowy bo zrobiła się dziurka i zalało mi koło od środka płynem

Faktycznie plynu mało tylko co tam dolac bo pisze na korku mineral oil i nic więcej?

Edytowano przez badboy27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może tak być jak masz różowy to dexstron 2


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Dzięki za podpowiedzi i faktycznie po wciśnięciu tego pływaka co idzie od korka kontrolki gasną ale powiedziałbym że bardziej kolor żółty. W sklepie mówią że LHM + będzie pasował

Edytowano przez badboy27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas    3

Jak masz żółty plyn, to jest stary i lepiej go wymienić. W instrukcji piszą, że tam idzie DONAX TA, ale ten co kolega wyżej podał pewnie też będzie dobry.

Ja u siebie zmienilem na jakiś olej czerwony do skrzyń automatycznych i od razu hamulce zaczely dzialać łagodniej. a nie tak agresywnie jak poprzednio.


,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    205

stat a jaki dokładnie olej wlałeś? ATF? U mnie na atf pedał hamulca ciężko chodził bo olej gesty po zmianie na lhm jest znacznie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas    3

Dziś już nie pamiętam, po prostu taki olej stał na warsztacie, bo byl kupiony na dolewkę do osobówki, więc go wykorzystałem.

Gdybym miał kupować, to kupił bym orginał w serwisie, bo tego niewiele idzie,więc koszty nie duże.

 


,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Olej zalany i wszystko gra , dziekicwszystkim za pomoc.

Nie będę zakładał nowego tematu i może spróbuję tutaj.Dzisiaj pojawił się inny problem podczas pracy wspomaganie zaczęło słabo działać to znaczy działa bo jakby nie działało to bym z ładowaczem nie ukręcił ale jak wczesniej jedną ręką swobodnie kręciło sie kierownicą tak praktycznie nagle się zmieniło i trzeba dosyć mocno kręcić bo stawia opór. Nie wiem jak to jest w Deutz K90 czy ma osobną pompe do wspomagania i ona siadła bo wszystko inne działa ( ładowac, podnośnik ) czy może orbitrol. Oleju jest w skrzyni prawie max. Może ktoś miał podobne objawy to proszę o pomoc bo ciężko się jeździ

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemmek    0
Dnia 25.02.2019 o 20:02, badboy27 napisał:

Witam. Mam w domu ciągnik deutz k 90 z 2006 roku na próbie przed zakupem i zauważyłem że półbiegi M i H działają dobrze ale po zmianie z M na L nie ma różnicy w prędkości tylko szarpie , zwalnia tak jakby sie ślizgał. Dzwoniłem do sprzedawcy mówił że cewka od półbiegu ale sam niewiem. Może ktoś miał podobne objawy

 
  •  

Witam.

Mam taki sam problem w moim K410 z 2009r. - udało się zlokalizować usterkę z tym szarpaniem?

Dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skrzynia ma odwieczny problem z łożyskiem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badboy27    8

Jeden z koszy sprzęgłowych był rozwalony tzn. łożysko wysypało się i uszczelniacz uszkodził się i nie było ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez navara
      Jak odkrecic zwolnice stanolem na tym zabezpieczeniu co trzymam srubokretem w lewo w prawo to sie odkreca ??

    • Przez DARO76
      Witam.
      Mam dylemat jaki ciągnik wybrać Ursusa C-360 czy może Deutz D 7006 .Oba ciągniki są w podobnej cenie i oba mają nie naganny stan.Deutz jest sprowadzony z Szwecji i rocznikowo jest starszy od C-360 o 12 lat. Może ktoś z kolegów użytkuje takiego Deutza i napisze jak się sprawuje czy nie ma problemów z częściami itp.Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
      Pozdrawiam
    • Przez hofik
      witam. mam taki problem z deutz fahr agrotron 150 2005r. mianowicie kontrolka z kłódka miga sygnałem 5 mrógnięć przerwa 1 mrógnięcie i od nowa. nie działa podnoszenie plecaka z kabiny.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj