jajkob00

FENDT Xylon 524- Błędy

Polecane posty

jajkob00    0

Witam!

Opisze swój problem z fendem xylonem.

W poprzednim sezonie ciągnik miał delikatny wypadek. Podczas koszenia poboczy przy drogach w tylny obciążnik zawieszany na belkach walną facet samochodem i delikatnie ugią jedną belkę. Nic z tym nie robiliśmy tylko jezdził tak do końca sezonu bo nic się nie działo. Teraz wstawilismy go na warsztat i chłopaki zdemontowali uszkodzoną belkę wyprostowali założyli od nowa. Wyjmowali też tłoczki hamulcowe z tylnego mostu żeby podciągnąć troche hamulec. Było też odkręcane lewe tylne koło. Był też wyjmowany i zakładany wał napędowy od przedniego mostu. Zostały też wymieniony olej skrzyni (fusch stou)  wraz z filtrem, filtr hydrauliki i oleje w przednim moście i zwolnicach. 

Po ponownym odpaleniu pojawił się alarm jak na zdjęciu po tłumaczeniu z niemieckiej instrukcji w Google (włączyć obwód, powtórzyć obwód, w razie potrzeby aktywuj awaryjny stop) z tym że obie kontrolki od kierunku jazdy migają. W menu błędów wyswietliły się błędy o kodach 4.1.07 i 4.1.06 ( zawór elektromagnetyczny przód i tył zakończyły swoje działanie). Rewers nie działał a kierunek jazdy był tylko taki jaki był wybrany przy zapalaniu. Przy włączonym żółwiu ciągnik pomalutku porusza się bez włączonego biegu. Po kilkukrotnym gaszeniu i zapalaniu i błąd przestał się wyswietlać a ciągnik zaczą działac normalnie. Chwile pochodzł na placu potem pojezdziłem chwile wszysko działało. Następnego dnia znowu zapaliłem- wszystko było dobrze.

Dzisiaj rano chłopaki chcieli go przestawić i po zapaleniu znowu wyswietliły się te same komunikaty z tym że błąd już tylko jeden 4.1.07 czyli od wstecznego zaworu elektromagnetycznego. Po kilku próbach komunikaty przestały się wyswietlać i wszysko zaczeło działać ciągnik chodził normalnie ponad godzine i znowu pojawił się ten sam problem.

Jaka jest możliwość że podczas wyżej wymienionych napraw coś uszkodzilismy? Jakieś kable czy czujniki? Zawory o których mowa znajdują się pod kabiną z lewej strony czyli dość daleko. 

Czy jesli przy zdemontowanej belce zostało poruszone koło to czy mogą się dziać takie rzeczy?

Czy wyżej opisane usterki są raczej zdarzeniem losowym i należy szukać przyczyny w przetartych kablach bądz zawory kończą swój żywot.

Proszę o poradę. 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Błąd.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoje naprawy nic nie mają wspólnego z twoimi naprawami jest to zbieg okoliczności (miałem kiedyś gościa co padł mu silnik w fendzie i po zrobieniu silniku jazda próbna i coś w przednim moście stuka okazało się że przedni most się jeszcze rozsypał ) twoje błędy to jest wina przekaznika ,cewki  a najbardziej prawdopodobnie czujnika w którym się złamały widełki albo on sam się zepsuł ,jak chcesz to mogę ci podać nr do mojego kol z którym prowadzę serwis on zajmuję się elektroniką 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MICH4Ł
      Witam.
      Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cały EHR do Fendt Farmer 311 turbomatik LSA jeżeli można oczywiście takie coś nabyć ?
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj