Historyk

Niebieski dym z Zetora 7011

Polecane posty

Historyk    0

Witam, mój Zetor 7011 kopci na niebiesko. Moc jest, wkręca się w obroty, aż miło spojrzeć. Czytałem o tym, że olej dostaje się do ropy i stąd ta barwa. Jednak silnik nie wydaje się "jeść" oleju, stan jego jest stabilny.

Co mogę zrobić by pozbyć się tego problemu?

Jaka może być przyczyna tego stanu rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroBracia    10

Jeżeli chodzi o zetora i kopcenie na niebiesko to jest to temat rzeka wałkowany na forum mnóstwo razy. Wystarczy poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Szukałem, lecz nie za wiele z tego wywnioskowałem.

 

Chcę dodać, że zimny, czy też ciepły - zawsze dymi na niebiesko, a szczególnie na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    24

Pewnie końcówki wtryskiwaczy już są zużyte i nie rozpylają odpowiednio paliwa (leją) co jest przyczyną niebieskiego dymienia. Oddaj wtryski do sprawdzenia to się przekonasz bo skoro nie ubywa Ci oleju to na 90% problem leży w końcówkach wtryskiwaczy.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Ciągnik jest bez turbo, jak to 7011 :)

3 godziny temu, Grabcio napisał:

Pewnie końcówki wtryskiwaczy już są zużyte i nie rozpylają odpowiednio paliwa (leją) co jest przyczyną niebieskiego dymienia. Oddaj wtryski do sprawdzenia to się przekonasz bo skoro nie ubywa Ci oleju to na 90% problem leży w końcówkach wtryskiwaczy.

Dzięki, sprawdzę to w najbliższym czasie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3794

to jak wtryski wyjmiesz to sprawdź kompresję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Dobry pomysł, lecz nie mam sprzętu do sprawdzania kompresji. Ciągnik ma moc jak trzeba, to raczej z tym jest okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i po problemie.

 

PS Wiem, że to powtórzenie, ale może się komuś to przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Synisterrr
      Witam zakupiłem ostatnio dość okazyjnie zetora 25k po dużych modyfikacjach, posiada on 3 cylindrowy silnik IFA chłodzony powietrzem i jest z nim mały problem  bo az tak nie znam sie na mechanice  a  z jednego elementu  leje ropą  strasznie na zdjeciach zamieszczam element, bede wdzieczy za jakiekolwiek informacje co to jest jak to uszczelnic itp ;)


    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez Dz1kyy
      Witam. Mam możliwość zakupu zetora 7011. Ciągnik znam od małego, należy do mojego wujka może mi go sprzedać po BARDZO atrakcyjnej cenie, ale jest on do remontu. chciał bym go kupić do ładowacza czołowego lecz przydał by mi się do niego przedni napęd. i tu pojawia się pytanie - czy da się założyć do niego napęd od ciężkiej seri zetora/ursusa? ostatnio kupowałem część obudowy do napędu w mojej 12, i w opisie było napisane, że pasuje ona do zetorów 6x45 i7x45 z ciężkimi mostami.
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez Kamil0012
      Witam. Jest trochę czasu do zimy więc postanowiłem spróbować rozwiązać problem z sieczkarnia. Wiosną nie znajdę na to czasu, a irytuje mnie ten dym. Sieczkarnia Mengele Mammut 7800. Na wysokich obrotach tj. 2300 obr/min z komina idzie lekki czarny dym. Moc jest. Oleju nie bierze (10w40 fusch). Filtr powietrza nowy, paliwowe nowe.  Na wolnych obrotach nie ma dymu, jest czysto. Pokazuje się tak od ok 1800 obr/min. W czym szukać przyczyny? Podejrzewam pompę paliwa że gdzieś na któryś cylinder daje za duże ciśnienie paliwa.  Jakiś dobry pompiarz od tych silników? raczej nie wtryski bo by na wolnych obrotach też jakiś dym szedł. Może ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj