krzysiek1614

Pali się bezpiecznik przy próbie odpalenia

Polecane posty

krzysiek1614    39

Witam.

Mam taki problem w zetorze 10111 a mianowicie przy naciśnięciu  przycisku START pali się bezpiecznik ( prawa puszka ) trzeci z prawej strony. Dzieje się tak za każdym razem gdy  próbuje uruchomić silnik. Wcześniej wymieniłem rozrusznik bo był z nim problem. Następnie zapaliłem ciągnik i go zgasiłem. Teraz przy każdej próbie odpalenia pali się ten bezpiecznik. NIe wiem co może być przyczyną bo nie znam się zbytnio na instalacji elek. 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    124

nie mam zetora, ale skoro pali się bezpiecznik to masz zwarcie. jeśli tylko przy rozruchu to jest gdzieś może kabel do rozrusznika sie przypalił? albo sam rozrusznik jest nie teges. sprawdzałeś na krótko czy zapali? a może stary rozrusznik był dobry tylko instalacja coś siada. bo rozumiem że dobrze podłączyłeś nowy i nic tam się nie styka nie robi zwarcia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1614    39

Być może powinienem sprawdzić sam rozrusznik czy nie robi zwarcia. Na krótko pali bez problemu. Na starym rozruszniku nie chciał kręcić, Początkowo myślałem że to akumulator ale paliłem od drugiego aku i to samo. Po wymianie rorusznika zakręcił bez problemu i zapalił. Ale tylko raz bo przy kolejnej próbie pali się ten bezpiecznik. Dodam jeszcze że przed wymianą rozrusznika czasami też był taki problem ale po wymianie bezpiecznika palił później bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4255

Najpierw to chyba sprawdzić całą drogę jaka pokonuje kabel na którym pali bezpiecznik. 

A jak się nie zna, to wziąć elektryka, zapłacić stawkę i mieć spokojna głowę. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2353