Dorobienie przedniego napędu do Zetora7211
Przez
Jan556, w Oś przednia
-
Podobna zawartość
-
Przez mlodykom1
Witam wszystkich. Posiadam Farmtrac 685 i problem mam taki ze po wciśnieciu hamulca załącza się przedni napęd tylko że póżniej nie chce się rozłączyć. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną? Dodam że na guzik działa bez zarzutu czyli załączy i rozłączy bez problemu. Z góry dzięki za pomoc
-
Przez UltraMario
Dzień dobry agromaniacy.
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem URSUS’a 4514 (przeszczęśliwym po przesiadce z C-360) . Ale już oprócz drobnych awarii i niedociągnięć w elektryce mam problem z wyciekiem po lewej stronie przedniego mostu. Mianowicie, podczas talerzowania zauważyłem, ze ze zwrotnicy kapie olej na felgę. Podczas pracy polowej drobny wyciek, podczas jazdy po asfaldzie wysokim biegiem zaczyna się robić brudno.
Moje pytanie: czy ktoś to już rozbierał i może mi powiedzieć czy można to zrobić samemu?
Zdjecia w załączniku.
Pozdrawiam i liczę na wskazówki
-
Przez krzysiek1988
Witam.
Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika. To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
-
Przez zeflik
Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia.
-