Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kris946    0

Witam. Zostałem posiadaczem ciągnika jakim sa deutze dx 92. Odrazu mówie ze nie jestem ROLNIKIEM :D ,mam z zona gospodarstwo zapisane no i trzeba sie brac za naprawe sprzętu. Na mechanice się znam ale odnosnie tych dx-ów jestem troche zielony jesli chodzi o ich prace. Potrzebuję jakiegos fachowca co się na nich zna żeby móc sie poradzic. Ogolnie to chciałbym sie brac za sprzęgło bo strasznie szarpie( czy jest mozliwosc regulacji?), potrzebuje tez inne info np. chlodzenie tych silników co wyczyscic i jak dbac zeby sie nie przegrzewal, zmiana oleju w hydraulice (jaki olej) bo jest tragedia, zmiana oleju w silniku (jaki olej sie powinno lać i ile?)

olkosio    29
Napisano (edytowany)

Witam,

nie mam takiego ciągnika ale może troszkę pomogę. Mianowicie silnik zalej jakimś 15w-40 sam wybierz który. ja leje mobil delvac. masz jeden ciągnik czy jeszcze jakiś? do hydrauliki wybierz coś co już masz żeby się nie mieszało, masz tam załączane coś elektrycznie? napęd? blokada? . sprzęgło szarpie czyli? nisko bierze? wysoko? ślizga się? bo może tylko układ trzeba odpowietrzyć jeśli jest na pompce. On jest jeszcze chłodzony powietrzem? 

Edytowano przez olkosio

Kris946    0
Napisano (edytowany)

hydraulike całą spuściłem i jest wlany LOTOS AGROL, mam 2 takie same deutz'e. Co do sprzęgła to:
jest ono na lince(oczywiscie jest na nim regulacja), przesmarowałem wszystko i chodzi lżej ale moment w ktorym zaczyna BRAC to szarpie, nie ma płynnego ruchu. ale co dziwne, to to ze ono wogole sie nie slizga
I silnik jest chlodzony powietrzem. Jest wentylator wiskotyczny ktory studzi cylindry i chlodniczke oleju

w jakiej optymalnej pozycji powinna byc temperatura podczas pracy ? kiedy ten ciagnik jest przegrzany ? czy ten wskaźnik powinien byc na samej gorze ? bo konttrolka od przegrzania jest inna. Czy po jej zaswieceniu ciagnik musi sie wystudzic ?

deutz-fahr-dx-92-LuQUAPqMGs-l.jpg

Edytowano przez Kris946

Wiadomość z agroFakt.pl