Mateusz320

Zetor proxima cl 90 czy Nh T5 85 utility*

Polecane posty

Mateusz320    5

Bez klimy Rewers mechaniczny skrzynia 12 na 12 bez polbiegów felgi  regulowane, opony  380 przód 480 /70R34 tył Osie wzmacniane HD WOM 540, 540Ei 1000, otwierana przednia szyba, szyberdach 3 pary hydrauliki, radio kogut, poszerzenie blotnikow tylnych, 240 kg obciążników na przód 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik181    11
1 godzinę temu, Mateusz320 napisał:

Bez klimy Rewers mechaniczny skrzynia 12 na 12 bez polbiegów felgi  regulowane, opony  380 przód 480 /70R34 tył Osie wzmacniane HD WOM 540, 540Ei 1000, otwierana przednia szyba, szyberdach 3 pary hydrauliki, radio kogut, poszerzenie blotnikow tylnych, 240 kg obciążników na przód 

Nie rób głupoty , tą klimę dołóż , bo w lato to będzie ciężko wytrzymać , tymbardziej że to są szczelne kabiny .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dokładnie będziesz żałował ze nie wziąłeś klimy, a zetor w jakim wyposażeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Z tymi głowica i to chyba  musi być prawda bo mam proxime 90 16v i bierze jakieś 2 l powiedzmy na 200 mth  i na zimno daje niebieskim dymkiem co do klimatyzacji ja mam bez to żałuję to jest duża powierzchnia szyb  miałem 5320 i tam jakoś się jeździło albo człowiek stał się bardziej wygodny ja któregos razu z taleezowka wróciłem z pola bo nie szło tam jeździć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

u mnie forterra też 16v nie bierze oleju ale kopci na niebiesko i nie tylko na zimnym i żałuję też że nie mam Klimy w forterce ale jest plan żeby założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik181    11

Ogólnie skrzynia 12x12 też trochę słabo jeżeli to ma być główny ciągnik ,przy orce będzie brakować trochę lżejszego biegu albo pół biegu , warto przeanalizować czy lepiej nie dopłacić i nie wziąć tego co się przyda , przez lata to się zwróci , lepsze niż później żałować. , Jak masz na myśli zakładać kiedyś tura do nie go to i rewers elektro hydrauliczny by się przydał . Sporo usprawnia to pracę . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz320    5

Wszystkie drzwi okna pootwieram i będzie git zawsze tak robię 

Tak tylko że to wszystko dochodzi do ceny i nagle się zrobi że 190 tys brutto  a tak to prosty ciagniczek nie ma co się psuć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

to po co kabina jak cały czas otwarta i cały czas syff na maksa. 

co do sprzęgła to tylko mokre bo mniej się psuje jak to zwykle dwa nie zepsujesz synchro ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio22    945

Wsiądź do ciągnika z klimatyzacją, pojeździj pół dnia i wyłącz klimę na godzinę, uwierz mi, nie wytrzymasz ;)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik181    11

Pomyśl tez o swoich płucach latem , żniwa , albo uprawa pola jak jest sucho na polu i jeździj z otwartymi drzwiami i po całym dni wysmarkaj nos w chusteczkę i zobacz co masz na chusteczce , dbaj o zdrowie póki możesz , przegrzewanie organizmu też nie jest zdrowe , to jest tylko dobrą rada 5 tys odżałować na klimę ale jeździsz czysto i się nie dusić , w nowych ciągnikach często szyby parują do tego też klima przydatna , idziemy do przodu z rolnictwem więc nie warto się cofać , kolega wyżej ma rację pojeździe z klimą to zobaczysz różnice :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co do otwartych dzwrzi to nie odtworzysz  ich podczas jazdy bo nie mają ramki więc pekna co do uchyalnych okien to masz tylko tylne i boczne z tyłu więc szału niema teraz ciągniki  pod klime robia

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no co do tych otwieranych drzwi to ja już z 4x wymieniałem drzwi bo to się zachaczylo o gałąź albo nożyk z kosiarki wyleciał a to jeszcze coś innego oczywiście e wszystko w polu bo po drodze nie da się jeździć z otwartymi drzwiami. Bierze Klime nie będziesz żałował a jaki syf się robi w kabinie po takim dniu albo wyobrax sobie suchy rok jaki ten był i tuman kurzu idzie za Tobą i wszystko to wpada do kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz320    5

Ale ta klima też taka zdrowa*

jak np wychodzisz z chłodnej kabiny na upał bo np musisz bo czasami tak jest no i jest szok termiczny to dla zdrowia też nie jest dobre 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448
17 godzin temu, Mateusz320 napisał:

Bez klimy Rewers mechaniczny skrzynia 12 na 12 bez polbiegów felgi  regulowane, opony  380 przód 480 /70R34 tył Osie wzmacniane HD WOM 540, 540Ei 1000, otwierana przednia szyba, szyberdach 3 pary hydrauliki, radio kogut, poszerzenie blotnikow tylnych, 240 kg obciążników na przód 

 

2 godziny temu, zico napisał:

Co do otwartych dzwrzi to nie odtworzysz  ich podczas jazdy bo nie mają ramki więc pekna co do uchyalnych okien to masz tylko tylne i boczne z tyłu więc szału niema teraz ciągniki  pod klime robia

 

Czytajcie ze zrozumieniem, podejrzewam, że przez otwieraną przednią to nieźle można kabinę przewietrzyć. Zastanów się też nad kwestią że w razie sprzedaży, ciągnik bez klimy będzie trudniej sprzedać

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    443

Tylko ,,smerf ,ewentualnie ...cubota .Nigdy Zetor....Nie wiem ile pali taki zetor lecz odpowiednik smerfa 140km to zetor pali 2 litry więcej na godzinę  ..Nigdy Zetor..Niech nasi sąsiedzi wiedzą ,że my też możemy coś zrobić ,a nie oni będą nas mieszać cały czas z błotem .Afera z bydłem z asf z zegarkami etc.

  • Thanks 1

I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wiesz jak trzeba było się kierować  polityka to New Holland też chyba połączeniem marek Włoch niemieckiej i coś tam jeszcze a oni przyjaciółmi też naszymi nie są  chodzi o ciągniki a co do zetora to w lekkiej robocie 2 litry pewnie polknie więcej ale w ciężkiej to wychodzi to samo to są proste ciągniki tylko wątpliwości  mam do trwałości chociaż zobaczymy jak to będzie a ceny czesci teraz nie powalają podobnie wychodzi jak do case może jakaś pompa bo słyszałem że do case kosztuje 12000 zł  ale nie wiem czy to prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    443

@zico kolego informacja jest od kierownika dużej spółki i ten zetor robi 1500 mth rocznie .Spalanie jest średnie wyliczone przy różnych pracach .Pali więcej o 2 litry w przeliczeniu na 1 godzinę pracy od smerfa tej mocy czyli 140km .


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3789

A ja sie z kolegą nie zgodzę ,mam Zetora 80km i pali dokładnie tyle samo co Ciapek-obydwa dokładnie mierzone słynnymi miarkami z OLX ,a żeby paliwo nie drżało to na postoju,i jeden i drugi po nocy mają takie samo spalanie 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja w tym roku przelitrazuje proxime bo każdy mówi zetor dużo pali ale jak kogoś się zapytam no to ile spalił to nie wie a co do New Holland ów to są fajne ciagniczki napewno bardziej trwałe ale podejrzewam że remontować się ich nie opłaci tylko następny nowy i może to też jest sposób u nas ciągniki naprawiamy u dlatego padło na zetora bo to bardzo prosty ciągnik a dostawcę paliwa mamy też takiego średniego  i jak masz np New Holland comon reaill to może być drogo ogólnie jesteśmy zadowoleni z niego tylko denerwuje mnie ze nowy ciągnik dymi podobno tak zetor maja no i ten olej ale z drugiej strony to nie są jakieś duże koszty tylko żeby się nie pogorszył mamy też 912 i spalanie proximy jest podobne  mniej więcej więc nie jestem przerażony a ciaga większy pług i ogólnie mocniejszy jest robotę szybciej robi

A i jeszcze jedno najbardziej beznadziejny to jest serwis zetora poza wymiana oleju to nic nie robią nawet jak zgłaszasz im problem np z dpf że bierze olej głupi termostat za 40 zł oni karza obserwować robić zdjęcia jak wyregulowal mi hamulce następnego dnia nie można było  ruszyć do przodu wkoncu za ten serwis podziękowałem bo i tak bez sensu może jak korowód by wyleciał bokiem to może by uwzględnił nawet miarka co jest w skrzyni przeciekala to zamiast wymienić na nową to silikonu napchal i leciało nadal  wymieniłem ja kosztowała 95 zł 

Na zapchany dpf odpowiedź zetora źle sposób eksploatacji  nie obciążony silnik a dodam że miał 50 mth prawie jeszcze się docieral czyli idąc ich tokiem rozumowania kupiłem ciągnik do pługa a jak chce podjechać gdzieś na pole to muszę ciągnąć przyczepę z piachem czyli dzisiejszy zetor są tylko do pługa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz320    5

Zpoczatku zastanawiałem się nad Farmtrackiem 690 Dtn i taki miał być zakupiony ale zmieniłem zdanie i zostanę jednak tylko przy New Hollandzie a potem czas pokaże

U mnie w okolicy jest proxima GP i miała podobno jakąś wadę fabryczna i się sprzęgło rozlecialo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

co do dpfa to zetory sa w ogóle nie przystosowane do niego cały czas miałem z tym problem az zrobiłem przelot i jest spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

New Holland albo case zależy gdzie cena lepsza prawie to samo a tak szczerze  farmtrack  to  mimo wszystko lepszy zetor chyba jak byś się zastanawiał  Ursus czy farmtrack chociaż Ursusa jak kupowałem zetora to mi go odradzil wiem dziwne  ale powiedział i tu cytuję jak koniecznie Pan chce tego Ursusa  to lepiej niech pan weźmie  farmtrack  Ursus  robi problem z gwarancją a bywają  poważne awarie w nich  i tu wszystkich miłośników Ursusa  nie denerwować się bo dzisiejszy Ursus to nie Ursus  tylko  naklejka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448
16 godzin temu, zico napisał:

New Holland albo Case, zależy gdzie cena lepsza bo prawie to samo. A tak szczerze  Farmtrac  to  mimo wszystko lepszy Zetor chyba jak byś się zastanawiał  Ursus czy Farmtrac chociaż Ursusa jak kupowałem Zetora to mi go odradził, wiem dziwne,  ale powiedział i tu cytuję: jak koniecznie Pan chce tego Ursusa  to lepiej niech pan weźmie  Farmtrac,  Ursus  robi problem z gwarancją a bywają  poważne awarie w nich.  I tu do wszystkich miłośników Ursusa-  nie denerwujcie się. bo dzisiejszy Ursus to nie Ursus  tylko  naklejka 

Tak da się czytać, z tym że ze zdaniem na czerwono już nic nie dało się zrobić...:/ Może @zetorki12 da radę bo ja wymiękam

Edytowano przez MF675ursus
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Postaram się poprawić z pisownią i sprawdzać tekst w przyszłości. Piszę telefonem chciałem wam pomóc  trochę wyborze i moje przygody zakupem ciągnika i posiadania obecnego, acz kolwiek proximami kręcą  po 5000 mth i są też  zadowoleni więc  w tej grze nie ma reguł

Sorry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj