Strogonow

Zetor 7745 i wspomaganie na siłownik poprzeczny

Polecane posty

Strogonow    16
Witam Panowie, Posiadam w swoim 7745 wspomaganie na orbitrolu z siłownikiem po prawej stronie osi (poprzeczny). Jako że sporo cofam z przyczepami itp. owy siłownik mi tego nie ułatwia, praca w polu też nie jest niczym przyjemnym i nie chodzi mi tu o trudności z obrotem kierownicą bo w porównaniu do serwa to niebo a ziemia. Chodzi mi głównie o różnicę obrotów w lewą i prawą stronę, jak i różnice w maksymalnym skręcie w obie strony. Jeżdżę już tak od dwóch lat i ni cholery nie mogę się do tego przyzwyczaić. Przechodząc do sedna, czy montował ktoś z was siłownik do wspomagania taki jak w zetorach z młodszych serii typu 7340/5340? Znalazłem takie rozwiązanie do ciągników typu C385/912 ale tylko dla tych bez przedniego napędu. Czy montaż dla ciągnika z przednim napędem nie przystosowanym do tego typu rozwiązania będzie mieć jakieś negatywne skutki?

Rolnictwo to nie moja praca.

To moja PASJA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

ja robie rocznie z 700 mtg i jakos mi to nie przeszkadza-prawde mowia nawet nie umie powiedziec czy jest jakas roznica miedzy skretem w prawo czy lewo- chyba masz cos zle zrobione,

moj ma uciete troche ograniczniki skretu na zwrotnicach-moze sprobuj tak zrobic.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

kombinowany fabrycznie😛, takiego kupilem  , na samorubke garazowa nie wyglada. odlewy zeliwne na pewno wyszly z fabryki.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maverick    127

Może Ci się orbitrol zacina, albo masz słabą pompę. Masz ciągnik z ładowaczem więc ma utrudnione zadanie. Na wolnych obrotach da radę szybko skręcić kierowcą? Różnica w obrotach kierownicy wynika z różnych pojemności siłownika po lewej jak i prawej stronie tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2130

Jak silownik dokladany to normalne bedzie ze ilsoc obrotow jest rozna wynika to objetosci cylindra z 1 i 2 strony. Przewaznie na wciskaniu silownika jest mniejsza objetosc geometryczna bo tłoczysko zabiera duza powierzchnie wiec na wsuwaniu silownika bedzie mneij obrotow kierownicy niz na wysuwaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strogonow    16

Wiem właśnie że ilość obrotów przy normalnym siłowniku nigdy nie będzie taka sama. Zestaw wspomagania na orbitrol kupowałem od gościa który przywozi je z Czech i wszystko ładnie pasowało. Przy skręcie w prawą stronę siłownik chowa się do końca a skręt mimo to jest wiele mniejszy niż w lewą stronę tak więc ograniczniki odpadają, jedynie ten siłownik może mieć nie odpowiedni skok.


Rolnictwo to nie moja praca.

To moja PASJA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maverick    127

To pytałem czy oryginalny czy kombinowany. Zmierz siłownik i porównaj z dedykowanym, w internecie są zwymiarowane. Mocowanie do mostu jest fabryczne? Może ten gościu sprzedał dźwignie zwrotnicy z 1634 zamiast 7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj