News
Manio221

Czy silnik od kombajnu będzie pasował do ciągnika

Polecane posty

Manio221    0

Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉

Edytowano przez Manio221

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

Pompę wtryskową trzeba wymienić na taka od ciągnika i powinien pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    822

zwykle w ciągnikach misa jest żeliwna i do niej przykręcany przodek, w kombajnie łapy są kręcone do bloku a misa jest stalowa, więc to pierwsze na co musisz zwrócić uwagę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    237

zgaduję ale patrząc to może różnić się i misą (LKT a zetor/ursus), inną chłodnicą, przystawką od przeniesienia napędu, wtryski i pompa (nawet może pracować na innych obrotach-nawet bizonowski  silnik ma różne obroty). Jeżeli było turbo to inaczej przewody dolotowe i wylotowe. Jedź obejrzyj i porównaj najlepiej.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    822

raczej cały "dzwon" z kołem pasowym wylatuje, bo w to miejsce wchodzi skrzynia, inne może być też koło zamachowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

Misę można łatwo zamienić a koło zamachowe ma od ciągnika to żaden problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    822

jeśli ma całego na dawcę to oczywiście że nie ma problemu, gorzej jak trzeba szukać, bo może okazać się że zamach czy misa to koszt połowy silnika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1404

Silnik z kombajnu nie ma dwóch uchwytów odlanych na kadłubie z jednego i drugiego boku na przykręcenie przodka, a ten sam typ w ciągu będzie je miał,w misie,o ile ją znajdzie,będzie na bokach jeden otwór,nowa tania nie będzie.Silnik z ciągnika z przodu i z tyłu ma wkładki aluminiowe "obróbki" wokół wału spasowane z misą a z kombajnów mają z przodu panel który jest oddzielony od misy ,założy z ciągnika i tył jakoś "załata" a z przodu będzie miał w misie dziurę,bo pasować nie będzie.

Chcesz założyć ten silnik to wyspawaj u ślusarza całą misę z blachy półtora centymetrowej z wyjściem na przód,bo przy małym ciągniku można złapać na miejsca po łapach i dać od dołu odciągi do tyłu i się utrzyma ale nie przy takim ciężkim ciągniku.

Chociaż patrząc na ten typ silnika i jak ciągniku masz ten sam,to zrób pomiary płyty tylnej,zdjęć przodu,weź miskę,koło zam. i na żywo sprawdź

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

Napisałeś tyle tekstu że nie może pasować a na końcu stwierdzasz że typ ten sam to może pasować. Zdecyduj się.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1404

Moje przykłady nie biorą się z sufitu,są uzasadnione, i rzeczywistość nieomal je potwierdzi.Zostawiam pewien błąd statystyczny bo autor tematu nie wstawił zdjęć silnika. A Twoje"tak bo tak" "podejdzie",a dlaczego? to tego uzasadnić nie mogłeś.Posłucha takich odpowiedzi bez wyjaśnienia dlaczego,wyda 5 tys na silnik i okaże się że nie pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    822

nie napisał że taki sam tylko to samo oznaczenie, a kolega wyżej napisał czym może się różnić silnik montowany w ciągniku i kombajnie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

Skoro takie samo oznaczenie to jest taki sam Fabryka nie robi rożnych silników z takim samym oznaczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1404
3 godziny temu, Karol445 napisał:

Skoro pisze że taki sam to musi pasować

Owszem robi, góra i bebechy będą takie same,różnica jest w detalach, to na przykład że w kombajnie blok ma odlew do mocowania łap a w ciągniku odlew na uchwyty przodka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    21

głupoty wypisujecie  kadłub silnika jest taki sam niezależnie do czego jest zastosowany, a łamy do przedniej osi są dokręcane z boku silnika, w kombajnie miska jest aluminiowa lub blaszana ze względu na  redukcje masy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

No właśnie. Silnik od mojego kombajnu poszedł do ciągnika i jakoś przypasował nowemu właścicielowi Kilka pierdół tylko zamienił od swojego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio221    0

Panowie zbaraniałem nwm co robić? 😞 Czy kupić czy nie. Czy warto kupić. Czy da się go założyć. Orzesz ty orzeszku nwm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    21

śmiało możesz montować, silnik to silnik  nie ma podziału do jakiej maszyny ma byc zastosowany, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    621

No nie wiem. W kombajnach i agregatach prądotwórczych zdarzają się silniki z miską blaszaną i brakiem gwintów na montaż przedniego wspornika. Takiego silnika nie zamontujesz do ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    21

bedzie pasować, mozliwe ze bedziesz musiał przekręcić płytę która łączy się z obudową skrzyni biegów, jaki jest twój problem(uszkodzony silnik w traktorze czy jakaś zmiana ?) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dżordż2    0
Napisano (edytowany)

słabo zapala i trochę małe ciśnienie sprężania ukł paliwowy przejżany i zregenerowany

 

chociaż wizualnie te bloki są inne ukł paliwowy z jednym filtrem w tym z kombajnu no i kolektory dolotowy i wydechowy też inne. Oznaczenia w ciągniku 6,354 a kombajnu 6,3544

Edytowano przez dżordż2
dopisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    21

takim razie bierzesz tylko słupek przekręcasz kolektory  pompe wody , układ paliwowy  możesz zmienic na swój lub zostawić , różnice wynikają z data produkcji i zmian konstrukcyjnych, miałem kombajn s takim silnikiem z 68r i ciągnik z takim silnikiem z 91r, w razie awari w ciągniku zmieniałem wtryski,  moze byc róznica w napedzie  pompy wtryskowej  ale nie mysi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Tedexx
      Kupiłem ciągnik i rok jest inny w dowodzie a na inny wygląda , nie ma tabliczki znamionowej i nie wiem jak to sprawdzić .
      Dzięki za odpowiedzi z góry 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj