Skocz do zawartości
Piotras

jaka wybrać siatkę do bel?

Polecane posty

pawel885    835

Nikt Ci nie sprzeda rolki tanio bo tanio to się kupuje paletę.... Niedaleko mam hellasnet 2000 po 365zł - chyba dobra cena? Po ile jest w Waszych stronach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Maciej2222    0

Witam.jaka jest najlepsza siatka do prasy new holland 644,(nazwa siatki i szerokość )???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2222    0

Witam.co sądzicie o siatce john deere Netwrap 123 cm- 2000m,ładnie rozchodzi sie na balocie?? .cena jest przystepna i zastanawiam sie czy ją kupić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    41

siatki john deere bardzo dobre. Przez caly poprzedni rok kupowalem siatke john deere 3800m 130cm z jednego sklepu bo wychodzila najtaniej ze wszystkich dostepnych na rynku. W tym roku ta siatka 150zl drozsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    3

Prasowałem siatką John Deere i teraz prasuje siatką hellasnet, obydwie siatki ładnie okrywają bele. Oczywiście jest różnica w cenie na korzyść siatki hellasnet.

W tamtym roku cena JD to 600zl za 2800m. Cena z tego roku za hellasnet to średnio 360zl za 2000m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21
(edytowany)

ja w tym i w tamtym roku kupowałem po 540 zł brutto za 2800m JD

Edytowano przez Tygrysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2222    0

siatki john deere bardzo dobre. Przez caly poprzedni rok kupowalem siatke john deere 3800m 130cm z jednego sklepu bo wychodzila najtaniej ze wszystkich dostepnych na rynku. W tym roku ta siatka 150zl drozsza

. Witam krzychuuuuu.tą siatke john Deere 130 cm używasz do new holland-a 644 ,idzie owijać taką szeroką siatką ,bo w instrukcji od prasy zalecają siatke o szerokości 120-125 cm??? Prosze o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    41

Uzywalem w tamtym roku do NH 654. Wejdzie bez problemu. W tym roku jest za droga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2222    0

Uzywalem w tamtym roku do NH 654. Wejdzie bez problemu. W tym roku jest za droga

. Jeśli używałeś siatki john Deere 130 cm,to zachodziła ci na boki balota ? . A ta siatka hellasnet co kupiłeś też jest 130 cm, ja miałem w zeszłym roku też siatke hellasnet ( 125 cm) , to nigdy mi siatka na boki nie zachodziła zawsze troche boki były niedowiniete.Jeśli sie nie myle to 654 i 644 mają taki sam aparat do siatki ? Ja mieżyłem aparat (tą prowadnice co idze przez nią siatka ) to ma około 115 cm (gdy owijam siatka idzie całą szerokością prowadnicy ).Moim zdaniem aparat jest za wąski i przez to siatka nie może pokryć całej beli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    41

Siatka 130 cm nie zachodzila na boki bo ta prasa tak nie owija. Teraz hellasnet ma chyba 123cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam .Ja osobiscie od 5 lat stosuje siatke grecka hellasnet w sipmie farmie II i moge ja smialo polecic , owijam 2.5 raza i 2000m starcza mi na okolo 200 belek.Osobiscie nie polecam Juty poniewaz strasznie sie rwie mimo ze noz jest co chcwile ostrzony , od pewnego czasu juz zauwazam ze juz gracka siatka nie ma takiej jakosci jak kiedys poniewaz czasami te bele rozsadza mimo ze sa ladnie owiniete 2.5 raza , wytrzymalosc 275kg a w praktyce juz widac cos innego . Od pewnego czasu zauwazylem siatke polska firmy tkplast.pl o nazwie Tk Net  ,posiada wytrzymałość 275 kg jak grecka , stabilizator UV ,znacznik końca rolki ostatnie 50m oraz co mnie zdziwilo system protection edges czyli sciagacze . Moze ktos ta siatke stosowal i sie wypowiada na jej temat , pozdrawiam :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case80    27

W tamtym sezonie używaliśmy też ta grecką, dobra siatka tylko czasem schodziła do środka. Juta najgorsza jaką mieliśmy... Astra od tamy fajnie owijała, a pod koniec sezonu kupiliśmy Plastinet i owija elegancko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    7

sluchajcie jaka siatke zakupic do prasy  john derre 550 bo widze ze sa rozne szerokosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2222    0

Witam.co sądzicie o siatce John derre 123+2000 m ,czy ładnie rozchodzi się na całej beli?? ,bo cena porównywalna do większości siatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    35

Kup xtra net jak masz dobrą prasę ta 2000 to pewnie zwykła a ona jest slaba...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz2111
      Witam planuje kupić prasę belującą do 80 tys na młodego rolnika. Proszę o doradzenie jaką kupić. Prasa nowa  lub używana max do 5 lat. Będzie pracować w c385 rocznie około 500 balotów. Proszę o opinie oraz rady 
    • Przez garos
      Witam mam zamiar kupić nową prasę. Moje pytanie brzmi jaka jest najlepsza? pasowa, łańcuchowa? "Prasa ma mieć zmienną komore. Robie ok 2,5 tys bel rocznie ok 1500 słomy i ok 500 siana suchego i ok 500 mokrego. Jakiej firmy polecacie? mam starą prase krone ale nie bardzo jestem z niej zadowolony. Prosze o pomoc a i jeszcze jedno pieniądze nie grają większej roli bo chce skorzystać z programu na usługi.
    • Przez unipasz
      siema  mam prasę rolując  deutz fahr GP 2.30  i ucina mi  sznurek w połowie beli raz na 4 ,5 beli
    • Przez Gesiarz
      Witam z końcem tego sezonu żniwnego staje przed zamiarem zakupu nowej prasy. Rocznie robię około 1500 bel słomy i 300-400 siana i sianokiszonki jak do tej pory użytkuje 10 sezon prasę Sipma farma 2 na którą nie narzekam, tylko ta prasa jest za mało wydajna. Proszę o opinię użytkowników tych pras.
    • Przez Luke16
      Na ten rok planuje zakup prasy zwijającej do 30 tyś zł... prasa głównie będzie używana do sianokiszonki ale i również do siana i słomy.... Rozmyślałem trochę o krone kr 130 s ale prawdopodobnie mój zetor jej nie pociągnie.... co byście polecili???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.