Polecane posty

Witam kolegów!

Jakiś czas temu pytałem o oferty zakupu ciągnika 120 KM do firmy w której pracuję. Po obejrzeniu paru maszyn i ofert wybraliśmy dwie. Który z tych dwóch ciągników (New Holland T6.155 czy Kubota M115GX IV wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

T6.115 porównaj wyglad i wygodę w środku, no i to sprawdzona konstrukcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    248

Na pierwszy rzut oka, plusem na korzyść kuboty będzie większy udźwig, pojemność silnika ponad 6l. i większą kabina. Nh jest ciężejszy i ma większy moment obrotowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przem64    28

również jestem przed takim samym wyborem tylko że ciut mocniejsze modele. 
Jedynym minusem Kuboty jest to że słaby dostęp części zamiennych w zamiennikach a na  plus przemawia: duży moment obrotowy który jest dostępny od bodajże 1000 obrotów, tzw. płaski wykres max koni mechanicznych, duża pojemność silnika oraz  silnik który jest produkowany od prawie 30 lat, a spełnianie "Ekologii" jest tylko wrzucenie dodatkowego złomu, stara technologia silnika 
NH trudno mi coś powiedzieć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@bronek Ciągnik nie będzie współpracował z niczym ciężkim, więc te 5 ton w NH na podnośniku to w zupełności by wystarczyło, co do kabiny to siedząc w jednym i w drugim ciągniku nie zauważyłem, żeby jakoś znacząco się różniły. 

@przem64  Wg. przedstawiciela handlowego Kubota te silniki produkuje od 18 lat i tylko dokłada systemy oczyszczania spalin. I tu jest właśnie pytanie: jak się sprawuje dpf w tym ciągniku i czy jeśli ciągnik, nie będzie mocniej obciążany, to czy nie odbije się to na jego (dpf-a) trwałości i czasu eksploatacji? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Jakie skrzynie biegów Kubocie i NH? Możesz podesłać mi też wyposażenie

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NH Electro Command 16x16, a Kubota 24x24. Ofert nie mam pod ręką, zostały u kierownictwa. Temat już do zamknięcia, ciągnik przyjeżdża w przyszłym tygodniu i jest to Kubota M115GX IV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert702    0

Cześć! 

I jak się sprawuje ciągnik? Mam ten sam model i mam kilka pytań odnośnie niego. Jeśli można na priv to bym prosił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj