News
kisterek96

Massey Ferguson 6480-Ciągnik nie odpala

Polecane posty

kisterek96    0

Witam mam problem z odpalniem Massey F. 6480 150 km na silniku Perkinsa na elektronicznej pompie mianowicie palił do konca wstawiłem go do garażu i nie odpala już po tym czasie ani razu.

Wyskakujące błedy: 

E1077

E723

E174

Co to może być czy ktoś miał podobny problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4902

błędy sterownika pompy wtryskowej, albo padł Ci sterownik, ten sam problem co w autach z pompą bosch vp 30 i vp 44 czyli fordy, ople, bmw, rovery albo masz problem z zasilaniem pompy, więc brudna kostka, uszkodzone kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel9350    4

E1077 - Generalnie wskazuje na jakikolwiek problem z pompą wtryskową, powinien mieć jeszcze dwie cyfry od 00 do 14 i wtedy można by powiedzieć co to za błąd konkretnie.

Tak mówi manual:

E723 - Wtórny czujnik prędkości i położenia ( Przerywany lub nienormalny sygnał ),

        Ten sygnał generowany jest w jednym z następujących warunków:

Uwaga: jeżeli oba kody błędów są aktywne, zasilanie elektryczne pompy wtryskowej zostało odcięte ( 174-02, 723-02).

Te dwa kody pozostają aktywne jeżeli występuje problem z połączeniem między ECM a CAN pompy wtryskowej.

 

E174 - problem z czujnikiem temp. paliwa

Z tym że tak jak piszą w wyjaśnieniu e723 oba te błędy zawsze spowodowane są brakiem zasilania pompy i  aktywne jak nie ma połączenia między magistralą CAN-a ,a  ECM ( moduł sterowania silnikiem ).

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    4902

zobacz jakie masz napięcie przy rozruchu, jak spadnie poniżej 9,5 -10v to nie odpalisz go nigdy, więc aku dobre i naładowane bez spadku napięcia, mógł Ci pasć jeszzcze moduł przepięciowy, wygląda jak tubka taka wielkosci pasty, jest przy kompie pod maską, dochodzi do niego ze 3 czy 4 kabelki dość grube, kolejna sprawa sprawdz napięcie na kostce od pompy , tu masz filmik jak to sprawdzić żarówką, jak przekręcisz kluczyk żarówka ma świecić jasno mocno i nie gasnąć, jak świeci to moduł i elektryke masz ok, i jeżeli jest napięcie na tych pinach to ciągnik musi odpalić, ale stawiam że siadł Ci ten moduł.

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aron    1

Panowie co było przyczyną wyskakiwania tych błędów?? Mam takie same objawy w mf 6465 z tym że niekiedy pracuje normalnie a po pół godziny gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj