Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku 

silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da

koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka 

dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie  ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty

doczytałem ze  poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc

co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*

 

 

 

 

 

 

 

0

Edytowane przez Rabe
Opublikowano

tak niewielki ruch koła wałka rozrządu całkowicie przestawia początek wtrysku nie da się na oko ustawić tak jak był zegary w rękę i trzeba ustawić dokładnie ale jeszcze trzeba wiedzieć jakie są tłoki aby ustawić poprawie kąt

Opublikowano

a ile rodzajów tlokow posiada ten silnik ????????????

co do zapłonu to wyciagnelem 1 wyryskiwacz drut i krencim gmp pokrywa sie z jednym znakiem na kole pasowym

dalej sciagniete przewody z pomp kapilarka i tak jak złozony na obu pompach  wtrysk był przyspieszony mocno  (1 pompa p dodłozeniu 1 mm podkadki poczatek wtrysku pokrywa sie ze znakiem na kole pasowym na drugiej 1,2mm)

koło zebate na rozrzadzie jest przyspieszone max ( czyli wałek rozrzadu jest opuzniony) jezel przyspieszymy rozrzad poczatek wrysku nie pokryje sie ze znakami lub bedzie trzeba kilka podkładek pod pompy

 znaki sie pokrywaja ale co znacza jeden ma oznaczenie  rzymska 2 jeden stopien drugi rzymska 2 cztery stopnie

co do odpalenia wczesniej walnołem gafe  pomylilem sryby w przewodach paliwowych do pomp i jedna pompa na zasilaniu miała srube z zaworkiem przez co nie dostawała paliwa

silnik zapalił chodzi na małuch obrotach i wkreca na wysokie odpalony był ok 2 min bo nie ma chłodzenia jednak kopci na siwo teraz czy to opuznienie rozrzadu czy niska tem. wypalanie oleju i paliwa po składaniu ???????

kolego piotrbm_211320 dysponujesz moze instrukcja napraw do tych ciagników

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
    • Przez JumperTomek
      Witam, jak rozpoznać czy posiadam lewą, bądź prawą? Mtz 82 z 94r.

    • Przez Kolos1234
      Witam ,potrzebuje sprawdzić olej w skrzyni biegów w lamborghini 774-80 grand prix.szkielko znalazlem ,ale korka wlewowego i spustowego nie moge znalezc,czy moglby mi ktoś pomoc?z gory bardzo dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v