Rasoir

C-4011 Jak podkręcić ciśnienie na pompie oleju

Polecane posty

Rasoir    0

Witam, czy ktoś może mi wytłumaczyć jak podkręcić ciśnienie na pompie oleju w C4011? Mam jeszcze oryginalny podwójny filtr oleju. Gdy ciągnik się nieco zagrzeje, miga kontrolka i ciśnienie spada poniżej 1 bar. Chcę to podkręcić bo nie zamierzam na razie robić remontu (ciągnika używam hobbystycznie), a nie chcę żeby coś się zatarło. Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tandeo123    0
Napisano (edytowany)

Przy przystawce filtrow jest regulacja cisnienia nie trzeba sciagac misy Nie pamietam dokladnie ale trzeba odkrecic zaslepke i srubokretem dokrecic srube regulacyjna w celu zaiekszenia cisnienia 

Edytowano przez Tandeo123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Przy pierwszym filtrze są dwie śruby, jedna to korek pod drugą jest zawór, dodajesz podkładek pod sprężynę. Dobrze byłoby żebyś wymienił te filtry na zwykły puszkowy z c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

Te podkładki ci nic nie dadzą jedynie na zimnym oleju ciśnienie będzie większe a na ciepłym będzie to samo.Jedynie wymiana filtra na Pruszkowy może podnieść ciśnienie.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
3 godziny temu, Rasoir napisał:

Chcę to podkręcić bo nie zamierzam na razie robić remontu (ciągnika używam hobbystycznie), a nie chcę żeby coś się zatarło. Z góry dzięki za pomoc!

Zatrzeć się nie zatrze ale obróci panewkę więc jedno i to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268
Napisano (edytowany)

Zaraz się tam zatrze. Moj miał na gorącym poniżej 1 na wysokich obrotach, na wolnych spadalo do zera, jeździł tak z pięć lat. 

Zalej olej 20w50  i filtr zmien na puszkę

Edytowano przez Buszmen11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Jaką mamy gwarancję że czujnik ciśnienia jest sprawny? Czy fakt że ciśnienie spada poniżej 1 atm. jest dowodem zaświecania się lampki czy tak pokazuje manometr? Te czujniki bywają awaryjne 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Ciśnienie było sprawdzane manometrem, nie sugeruje się czujnikiem bo wiem że są awaryjne. A dużo roboty jest z tą przekładką filtra na puszkowy? Jakie to koszty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Wygląda na prościznę. I rzeczywiście podniesie to ciśnienie oleju? Jutro sprawdzę dokładnie jakie jest. Dam mu w d*p* i zobaczymy co pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

podłóż dwie podkładki  i powinno być ok        jak  ma około 1 bara na ciepłym to jeszcze nie jest źle  jak na 40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

To teraz jeszcze zapytam gdzie konkretnie podłożyć te podkładki? Posłużyłem się takim oto kolażem domowej roboty:

ZDJĘCIE

IMG_20190204_203437.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

tam gdzie dałeś czerwoną strzałkę to między sprężynę a śrubę dajesz podkładkę kulka mogła zostać w obudowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Ok, dzięki za pomoc. Idę próbować. Co do kulki to jej tam nie ma, próbowałem wyciągać magnesem. Ona jest jakoś bardzo potrzebna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robinio50    0

Witam podłącze się pod temat,jestem nowy tutaj proszę o podpowiedź z filtrami podwojnymi w c 4011.Po zapaleniu silnika ciśnienie jest nawet 10 i skacze jak zmniejszyć.Prosze o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Na zdjęciu wyżej masz pokazane, odkręcasz korek zaznaczony czerwoną strzałką, jeśli są tam podkładki wyjmij na początek 1-2 i potem dokręć śrubę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez Domek96
      Mam pytanie może ktoś wie dlaczego w renault 75.14 jak podnoszę sprzęt na podnośniku to po pewnym czasie drży czy podskakuje
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj