marcinl43

Case 956 XL- Rozpoławianie ciągnika

Polecane posty

marcinl43    7
witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Raczej odjechanie silnikiem od skrzyni, a ten znajomy naprawiał takiego Case czy tylko coś słyszał? Wałki mogą być co najwyżej sprzęgłowe, poza tym gdzie w 956 jest rewers?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, wymieniłem sprzęgło w case 1056xl 89r. Trochę roboty jest ponieważ trzeba cała kabinę podnosić do góry, w dachu po bokach są otwory w których wkręcić można śrubę 16. Wszystko trzeba porozkrecac i porozlaczac łącznie z ciegielkami od hydrauliki, dzwigniami zmiany biegów(mocowane są na kołki które trzeba wybić), dźwignią blokady tylnego mechanizmy roznicowego i wiele innych dupereli. Kabina podnosi się do góry a cała konsola wraz z kierownicą zostaje ale też trzeba ją podnieść osobno, od strony maski są kolorowe wtyczki konektorowe więc elektryka dosyć łatwo się rozlacza a potem nie ma problemu z pomyleniem się, od orbitrolu przewody hydrauliczne też trzeba rozkrecac, ogólnie całe maskę wraz z mocowaniami najlepiej zdemontować lepszy dostęp. Pozatym wszystkie rurki od hydrauliki paliwa itp, itd trzeba rozlaczyc przed rozjezdzaniem. Kabina jest mocowana na 4 poduszkach, gumawych. Jest z tym masę roboty. Potem jeszcze sprzęgło będziesz musiał rozkręcić i koło zamachowe. Robota dla amatora to parę ładnych dni i nie wszystko tak ładnie się odkreca i rozchodzi. Co do walka rewersu to jakaś bzdura, ze skrzyni wychodzą dwa walki, jeden w drugim jeden jest od napędu walka WOM a drugi od jazdy. Sorry za błędy pisze z telefonu.

 

PS. ale widzę na forum że ludzie wymieniają sprzęgło bez ściągania kabiny, cięzko potem tym podwójnym wałkiem z frezami trafić w tarczę, a tak z góry duży dekiel jest i można wszystko sprawdzić i się upewnić czy wszystko jest w porządku

Edytowano przez Niedzwiedziasty
dodatkowe informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zdecydujesz się na ściąganie kabiny, to przed tym radziłbym Ci sprawdzić ciśnienie na pompie w skrzyni, trzeba podłaczyć zegar w miejsce czujnika który się znajduję przy filtrze pod kabiną, niby taki od opryskiwacza może być. Nie pamiętam jakie ciśnienie ma być ale coś w granicy 17-20 bar minimum niby 7(nie jestem pewny sprawdz w innych źródłach mogę się mylić) Sprawdz po to ze jak masz pompę na wykończeniu to można ją wymienic (koszt koło 2,5 tys za nią) jak już kabine masz zdjętą, bo znajduje się ona zaraz pod deklem górnym skrzyni. Odpowiada ona za smarowanie całej skrzyni i prawidłowe działanie przedniego napędu, jak daje za małe cisnienie to może napęd się załaczać sam, ponieważ w przystawce tarczki są sciśnietę mechanicznie, a dziśnienie z pompy rozłacza napęd poprzez ich rozepchnięcie. Tak wyczytałem a jak naprawdę jest to nie wiem.

 

Sam walczę z elektromagnesem i zaworkiem bo mi się zacina przedni napęd i raz jest napęd raz nie ma, raz da się właczyć raz się nie da wyłączyć, masakra... Tarczki mam raczej dobre, całą wina lezy w tłoczku który popycha elektromagnes i który jest odbijany przez spręzynke....

 

 

Edytowano przez Niedzwiedziasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj