Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radek5314    65

Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

tam jest akumulator, nad w rogu wylacznik masy zbiornik oleju od wspomagania i filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    141

Tak na środku powinna być czarna prostokątna kostka, dosyć duża, nie jest to typowy przekaźnik, bo jest to w zasadzie sterownik świec żarowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

Co tzn. w pierwszej kolejności? Działa albo nie. Jego działanie polega na tym że łączy te dwa grube wyjścia i wtedy prąd płynie na świece. W stanie spoczynku prąd jest podłączony na stałe do jednego przyłącza a na drugim nie ma napięcia, w chwili załączenia powinien pojawić się prąd na drugim przyłączu do którego są  bezpośrednio podłączone świece. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

https://www.google.pl/search?q=przekaźnik+świec+żarowych+zetor&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=f_Lt-VyCd8m4QM%3A%2C5pFTMfWG62aqQM%2C_&usg=AI4_-kSiPLlimJTsxqnKRBbKiTnNAdo69w&sa=X&ved=2ahUKEwjjp9ux5ongAhWN16QKHQBtBosQ9QEwA3oECAAQCg#imgrc=jZ9U3Qwyqq1-3M:

to tam w tej plastikowej bialej kostce co sa 2piny trzeba rozlaczyc kable i zwykla probowka do swiateł sprawdzic czy dochodzi prad po przykreceniu kluczykiem na zaplon i podgrzewanie ma niby byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

Kostka jest czarna ma białą naklejkę (lub nie).  Nie chodzi o tą białą kostkę z kabelkiem. Chodzi o te dwa piny lub przyłącza na śrubki (oznaczenia 30 i 87). Do jednego powinno być podane napięcie na stałe a w drugim powinno się pojawiać w momencie podgrzewania świec. Można to sprawdzić próbówką, miernikiem , czymkolwiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

Postaram się odnaleźć ta czarna puszkę i sprawdzić i okaże się co dalej lepiej to wymienić niż świece to na wierzchu jest a do świec gorszy dostęp przez 3 lata palił dobrze teraz już nieco gorzej jest z rana a później to na dotyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    334

do swiec podnosisz zbiornik i masz dostep a co do przekaznika swiec to tak jak koledzy pisza


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

Nie wiem czy tak łatwo można wykręcić czy podejdzie kluczem one są pomiędzy wtryskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

odnalazlem ten przekaźnik, sprawdzilem probowka w 1 jest prad na stale, w 2 jest jak przekrece kluczyk w pozycji na zaplon, tam jest bezpiecznik u gory taki https://www.google.pl/search?q=bezpiecznik+swiec+zarowych+zetor&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=IFAewezDmRFKQM%3A%2CUskNA2WPyQ_ySM%2C_&usg=AI4_-kRdbOxMnavvWOJG2NKIG-FK6pmvuw&sa=X&ved=2ahUKEwivwM63gpvgAhXIY1AKHbzfBNMQ9QEwAHoECAUQBA#imgrc=IFAewezDmRFKQM:

kontrolka od grzania swieci jakies 20-25sek i gasnie a on dalej ciezko pali na zimnym, pozniej na dotyk juz. To raczej swiece trzeba kupic to sa takie jak do forterry jakiej firmy brac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    62
Napisano (edytowany)

jest jeden rodzaj świec  (Proxa i Forterra ) ,tylko szukaj oryginałów   ( Słoweńska "Iskra ")  bo podróby nie grzeją tak jak powinny .

Dostęp łatwiejszy jak odkrecisz przewody przelewowe wtryskiwaczy

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

a klucz trzeba miec jakis specjalny? z jaka sila dokrecac zeby nie urwac swiec nigdy nie wykrecalem jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    62

długa nasadka -najlepiej . Siła dokręcania 30Nm jak dysponujesz kluczem dynamometrycznym


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65
2 minuty temu, DarekD napisał:

długa nasadka -najlepiej . Siła dokręcania 30Nm jak dysponujesz kluczem dynamometrycznym

Czy po wyciągnięciu tego bezpiecznika nad przewoźnikiem na lato świece nie będą trwały i można będzie tak odpalac kwiecień do pazdziernika

Przed chwilą, radek5314 napisał:

Czy po wyciągnięciu tego bezpiecznika nad przekaznikiem na lato świece nie będą grzaly i można będzie tak odpalac kwiecień do pazdziernika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    62

ja właśnie tak robię . Jak temperatury mocno na plusie nie używam świec tym bardziej ,że w tym modelu sterownik nie ma sygnału z czujnika temperatury płynu i grzeje zawsze ponad 20 sekund


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    65

Nie ma co darmo grzać w lato jak one szybko się palą czy przed wykrecaniem czymś zapuszczasz żeby lżej wykręcić? 

8 godzin temu, DarekD napisał:

ja właśnie tak robię . Jak temperatury mocno na plusie nie używam świec tym bardziej ,że w tym modelu sterownik nie ma sygnału z czujnika temperatury płynu i grzeje zawsze ponad 20 sekund

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    62

u mnie poszły bez problemu ,a były jeszcze fabryczne po przeszło 20 latach eksploatacji ciągnika . Kupiłem jakieś zamienniki i było lepiej choć bez rewelacji . Później kupiłem ISKRĘ i porównałem czas grzania -w tym samym czasie nagrzewała się bardziej niż te podróby  no i lepiej odpalał.  Już pewnie ze 3 lata siedzą z tym,że nie używam ich latem ze względu też na akumulator ( swoje ciągną jakby nie było )


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Antekk
      Witam, czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza jest schowany w masce czy na zewnątrz jak na zdjęciu? 

    • Przez Pawel0418
      Witam,chciałbym się zapytać na co zwrócić uwagę przy zakupie zetora 7745 bo mam na oku już 4 egzemplarz tak ze chciał bym o rade.





    • Przez MariuszGrzesiuk
      Witam.  Mam pytanko czy ktoś mógłby podpowiedzieć a najlepiej podesłać fotki jak jest zamocowana orginalnie  sprężarka klimatyzacji z zetorze proxima ja mam model 10541 ale podejrzewam że w innych proximach jest tak samo i być może we fronterze jest również identycznie. Uprzedze że szukałem w internecie i nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś zdjecia z bliska. Dodam jeszcze że mam pompe wody z kołem na 3 paski i jedno jest wolne i tak się domyślam czy zetor właśnie od tego koła brał napęd. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez kwiatek
      Witam. Posiadam Zetora Proxime Power 90 z 2012r. Ma 1200 mtg. Posiada on 3 Półbiegi. I na najwolniejszym czyli świecą się dwa żółwie zaczął się ślizgać pod obciążeniem. Na wolnym gazie można normalnie pracować. I mam pytanie czym to może być spowodowane. Czyżby tarczki? Jak dotychas nie było żadnych problemów. Pozostałe Półbiegi działają jak należy. 
    • Przez Pawel0418
      Witam,od kilku dni jestem posiadaczem zetorka 7745 i mam pytanie do was ile i gdzie trzeba wlać oleju oraz gdzie znajdują się filtry i jaki olej lać najlepiej
       
       
       
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.